دفینیتی ۲۰۰ میلیون دلار برای ارتقا شبکه رمزارز ICP سرمایه گذاری کرد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1308 نفر

دفینیتی ۲۰۰ میلیون دلار برای ارتقا شبکه رمزارز ICP سرمایه گذاری کرد!

بنیاد دفینیتی Dfinity یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری برای ارتقا شبکه ارز دیجیتال icp (اینترنت کامپیوتر) ایجاد کرد تا توسعه دهندگان بتوانند شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال را گسترش دهند.
دومینیک ویلیامز، بنیانگذار و دانشمند ارشد بنیاد دفینیتی، این خبر را اعلام کرد و هدف خود را جذب توسعه دهندگان کارآمد دانست.

لازم به ذکر است که شبکه بلاکچین ارز دیجیتال icp، یک شبکه بلاکچین غیر متمرکز است که هدف اصلی آن گسترش کارایی اینترنت است، تا بتواند پلتفرم اصلی محاسبه جامعه جهانی باشد.

دومینیک ویلیامز در اطلاعیه ای که در اطلاعیه Coindesk منتشر شد، گفت:

“هدف ما حمایت از سیستم ها و اشکال زدایی آن ها با استفاده از قراردادهای هوشمند در یک بلاکچین بی نهایت است. باید بدانیم که آنچه در حال حاضر جهان برای بهره گیری از قابلیت های جدید بلاکچین ایجاد می کند، فصل مهم و جذابی خواهد بود.”

برنامه های بلند پروازانه دفینیتی این است که اینترنت را به یک کامپیوتر بزرگ و جهانی با استفاده از قراردادهای هوشمند تبدیل کرده و ۳۷۰ میلیارد دلار بازار رایانش ابری را در اختیار بگیرد و در تلاش است تا جهان را از وابستگی خود به مراکز سرور متمرکز آزاد کند.

در حالیکه برنامه های مجازی مانند واتساپ،‌ تیک تاک،‌ Linkedin و … با ارز دیجیتال icp مشارکت دارند اما هنوز کافی نیست و از پتانسیل های بالای آن استفاده نشده است.

لازم به ذکر است که علی رغم جذابیت های فراوان پلتفرم ارز دیجیتال icp برای گسترش و ارتقا شبکه توسط بنیاد دفینیتی، این بنیاد مقادیر بالایی از icp را ذخیره کرده است.

گفته شده است که پروژه icp با گوگل، AWS و سایر ارائه دهندگان خدمات ابری بسیار متفاوت است و این پروژه قصد دارد جایگزین سرویس های کنونی شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx