آیا سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال در راه است؟

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3543 نفر

آیا سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال در راه است؟

شرکت تحلیلی بلاکچین گلس نود Glassnode عملکرد هولدرهای بلند مدت بیت کوین را در آخرین اصلاح بازار ارزهای دیجیتال بررسی کرد.

گلس نود در آخرین بررسی خود نشان می دهد که چگونه در ۳۰ روز گذشته صدها هزار بیت کوین دست به دست هم داده اند و با اصلاح ۵۰ درصدی روبرو شدند.

تجزیه و تحلیل صورت گرفته از بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد که در طول یک ماه گذشته تعداد ۱۶۰۷۰۰ واحد بیت کوین که در چرخه بازار در گردش نبوده است، اکنون از حالت خارج از گردش، وارد چرخه بازار شده است.

در حالی که تعداد زیادی بیت کوین عرضه و وارد بازار شده است، اما گلس نود می گوید که این تنها اندکی از بیت کوین هایی است که در زمان فروش در دوران ویروس کرونا در ماه مارس سال گذشته جمع آوری شده است.

توجه داشته باشید که آنچه مهم است این است که تعداد ۱۶۰،۷۰۰ واحد بیت کوین نشان دهنده ۲۲٪ از کالاهایی است که از مارس ۲۰۲۰ تا کنون به چرخه بازار ارزهای دیجیتال وارد شده است. این بدان معنی است که طی ۱۴ ماه گذشته از ۷۴۴،۰۰۰ بیت کوینی که به حالت ذخیره باقی مانده اند، (یعنی ۷۸٪ آنها) علی رغم نوسانات اخیر دست نخورده باقی مانده اند.

چون قیمت بیت کوین از ۱۰،۰۰۰ دلار به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۴،۰۰۰ دلار رسیده است، برای همین هولدرهای بلند مدت به سرعت شروع به عرضه و فروش می کنند و این حرکت باعث ایجاد بازار خرسی می شود.

همچنین گلس نود اشاره می کند که علی رغم سرازیر شدن بیت کوین به بازار، هولدرهای بلند مدت پس از فروش تعدادی از بیت کوین خود در پنج ماه اول ۲۰۲۱، اقدام به خرید می کنند.

گلس نود در ادامه ادعا می کند که:

“باز هم می توانیم ببینیم که این بازار شبیه بازار گاو اواخر سال ۲۰۱۷ و بازار خرس اوایل سال ۲۰۱۸ است. این بازار نقطه عطفی را توصیف می کند که در آن هولدرهای بلندمدت شروع به جمع آوری مجدد و در نهایت انتقال و فروش می کنند. “

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx