کن مولیس: بازار بیت کوین درست مانند بازار طلا در سال ۱۸۴۸ است!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1308 نفر

کن مولیس: بازار بیت کوین درست مانند بازار طلا در سال ۱۸۴۸ است!

در طی مصاحبه ای با بلومبرگ، کن مولیس، میلیاردر بانکدار و سرمایه گذار آمریکایی، اظهار داشت که هجوم بردن بازار به سمت بیت کوین درست مانند هجوم به طلا در سال ۱۸۴۸ است.

کن مولیس در مورد بازار ارزهای دیجیتال اظهار داشت که علاقه روزافزون به بیت کوین و سایر رمزارزها وی را به یاد دوران شکوفایی طلا می اندازد و در آینده ای نزدیک هیچ کس دوست نخواهد داشت از این بازار عقب بماند.

این میلیاردر آمریکایی گفت که از نزدیک فضای ارزهای دیجیتال را مشاهده و بررسی می کند و علیرغم بازار اخیر بیت کوین و سایر رمزارزها، آینده سبزی را پیش بینی می کند.

کن مولیس در ادامه گفت:

“تمرکز ما برای داشتن تخصص نسبت به ارزهای دیجیتال و یک بازار بزرگ است. در این بازار سرمایه زیادی وجود دارد. چندین پروژه نیز وجود دارد. این وضعیت مانند سال ۱۸۴۸ می باشد که مردم به طلا هجوم بردند و برای کشف آن نیز حتی اقدام به حفاری زمین ها کردند. با اینکه بسیاری از آنها نمی دانستند که طلایی در زمین وجود دارد یا نه، اما دست به جستجو بردند. اکنون نیز ما باید بدانیم مردم چه چیزی می خواهند و برای موفقیت به چه ابزارهایی نیاز دارند. من در تلاش هستم تا از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی دانش لازم را کسب کنم.”

همانطور که می دانیم این روزها ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان در میان احساسات منفی بازار با چالش های سختی روبرو است و روز گذشته نزدیک به ۳۱،۰۰۰ دلار رسید.وی در این باره گفت:

“من می توانم بگویم که بیت کوین می تواند به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد و همچنین می توانم در مورد سقوط آن تا ۲۰،۰۰۰ دلار بحث کنم. اما احتمال این که تعداد افراد بیشتری از این ارز دیجیتال استفاده کنند، بیشتر از قبل می شود.”

لازم به ذکر است که دارایی خالص کن مولیس بنیانگذار شرکت بانکی سرمایه گذاری آمریکایی بیش از یک میلیارد دلار است.

همچنین با وجود آخرین افت قیمت بیت کوین، خریداران بزرگ و موسسه ای از خرید بیت کـوین در این هفته خبر دادند.

شرکت میکرواستراتژی که یک شرکت پیشرو در زمینه کسب و کار می باشد، دیروز اعلام کرد که قصد دارد با خرید تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار بیت کـوین، کلکسیون دیجیتالی خود را گسترش دهد. این شرکت در حال حاضر بیش از ۹۲،۰۰۰ بیت کوین دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx