آیا صعود بیت کوین (BTC) تا بازه ۱۸ هزار دلار دام گاوی است؟

آیا صعود بیت کوین (BTC) تا بازه 18 هزار دلار دام گاوی است؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6014 نفر

آیا صعود بیت کوین (BTC) تا بازه ۱۸ هزار دلار دام گاوی است؟

بیت کوین (BTC) موفق شد با تداوم روند صعودی خود سطح ۱۸ هزار دلاری را پس بگیرد اما تریدرها نگران دام گاوی هستند. امروز بیت کوین با ادامه رالی که از بازه ۱۶ هزار دلاری آغاز کرده، موفق شد از بازه ۱۸ هزاری عبور کند و حتی تا ۱۸۲۰۹ دلار پیش برود. با این وجود تریدرها نگران هستند که بیت کوین شاهد ریزش دیگری در ارزش خود باشد.

بیت کوین در بازه ۱۸۲۰۰ دلاری با مقاومت روبه رو شده سطحی که با میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه در نمودار روزانه برابری میکند.

نمودار چهار ساعتی بیت کوین

نمودار چهار ساعتی بیت کوین

تریدری با نام مستعار Crypto Capo پیش بینی کرده بود که بیت کوین بعد از سقوطش تا بازه ۱۶ هزار دلاری، دوباره تا ۱۸ هزار دلار صعود خواهد کرد. به اعتقاد او در صورت نزولی شدن روند بیت کوین، این ارز تا ۱۷۴۰۰ دلار دوباره ریزش خواهد کرد. به گفته این تریدر درصورتی که روند نزولی بیت کوین تا ۱۷۴۰۰ دلار ادامه پیدا کند و بعد تا ۱۶۸۰۰ دلار پیش برود، احتمال سقوط بیت کوین تا بازه ۱۴ هزار دلاری افزایش خواهد یافت.

اما درصورتی که بیت کوین از ۱۸۴۰۰ دلار عبور کند و در سطح ۱۸۲۰۰ دلاری جایگاه خود را تثبیت کند، ترند نزولی معکوس خواهد رفت. به اعتقاد وی، در صورتی که بیت کوین در بازه ۱۹ هزار دلاری به ثبات برسد، شرایط کاملا به نفع گاوها تغییر خواهد کرد و روند صعودی می شود.

ترندهای نزولی و صعودی احتمالی بیت کوین

ترندهای نزولی و صعودی احتمالی بیت کوین

تحلیلگر تکنیکالی به نام CryptoBirb دو سناریو برای اصلاح بیت کوین پیش بینی می کند. اصلاح ۱۵ و ۳۰ درصدی. این تحلیلگر انتظار دارد که بیت کوین تا ۱۴ هزار دلار سقوط کند اما به گفته او تضمینی برای این ریزش وجود ندارد. او با اشاره به قرار داشتن شاخص RSI در محدوده اشباع فروش از آغاز رالی گفت:

دو اصلاح عمده ۱۵ و ۳۰ درصدی برای بیت کوین وجود دارد. اما وقتی متوجه شاخص RSI شدم که نشان دهنده فروش بیش از حد است، احتمال می دهم که بیت کوین تا کریسمس به بالاترین سطح خود برسد. برای اینکه پیش بینی این تحلیلگر به وقوع بپیوندد، بیت کوین باید در بازه ۱۸۴۰۰ دلاری به ثبات برسد.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx