بیت کوین (BTC) وارد کانال ۲۰ هزار دلاری خواهد شد. اما چرا؟

بیت کوین (BTC) وارد کانال 20 هزار دلاری خواهد شد. اما چرا؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2345 نفر

بیت کوین (BTC) وارد کانال ۲۰ هزار دلاری خواهد شد. اما چرا؟

هم اکنون نظرات مختلفی در مورد روند حرکتی بیت کوین وجود دارد اما موهیت سوروت (Mohit Sorout) اعتقاد دارد که بیت کوین (BTC) به زودی از بازه ۲۰ هزار دلاری عبور خواهد کرد. روز گذشته بیت کوین موفق شد به رکورد قبلی خود در بازه ۱۹۸۹۲ دلاری برسد، اما بلافاصله با اصلاحی ۱۰ درصدی مواجه شد.

با این وجود برخی از تحلیلگران معتقد هستند که بیت کوین به زودی از ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد. اما عده ای نیز باور دارند که بیت کوین همانند چرخه های صعودی قبلی شاهد اصلاح عمیق تری خواهد بود.

اصلاح ۱۰ درصدی بیت کوین

دلایل قانع کننده بسیاری مبنی بر اصلاح عمیق تر بیت کوین وجود دارند. در گذشته پس از اینکه بیت کوین اصلاحی ۳۰ تا ۴۰ درصدی داشت،‌ روند صعودی خود را شروع می کرد مانند آنچه در سال ۲۰۱۷ شاهدش بودیم. بنابراین اصلاح ۱۰ درصدی بیت کوین رقم ناچیزی به نظر می رسد.

نمودار هفتگی بیت کوین

نمودار هفتگی بیت کوین

با این وجود، موهیت سوروت، هم موسس Bitazu Capital، باور دارد که بیت کوین به زودی رالی قدرتمندی را آغاز خواهد کرد. وی تأکید کرد که چشم انداز میان مدت بیت کوین علی رغم شکستش در عبور از سد مقاومتی مهم ۲۰،۰۰۰ دلاری همچنان بسیار مثبت است.

آیا بیت کوین در آستانه صعودی قدرتمند است؟

برخی از تحلیلگران باور دارند که بیت کوین در تلاش بعدی خود برای عبور از سد مقاومتی ۲۰ هزار دلاری موفق خواهد شد. سوروت از جمله تحلیلگرانی است که با توجه به شاخص RSI باور دارد که بیت کوین به زودی صعود خواهد کرد. به اعتقاد وی با توجه به قرار داشتن شاخص RSI در محدوده ۶۹، بیت کوین با افزایش حجم خرید روند صعودی قدرتمندی را آغاز خواهد کرد.

نمودار ماهانه شاخص RSI بیت کوین

نمودار ماهانه شاخص RSI بیت کوین

در نمودار فوق می توان روند شاخص RSI در بازه زمانی یک ماهه را مشاهده کرد که در محدوده ۶۹ قرار دارد که محدوده خنثی ای محسوب می شود. درصورتی که این شاخص از ۷۵ عبور کند، می توان گفت که در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است.

امکان اصلاح بیت کوین همچنان وجود دارد

تریدرهایی نیز باور دارند که امکان اصلاح بیت کوین درصورتی که این ارز زیر بازه ۱۹ هزار دلاری قرار بگیرد، افزایش خواهد یافت.

مایکل ون دو پوپه (Michaël van de Poppe)، تریدری در بورس اوراق بهادار آمستردام، باور دارد که با ضعیف شدن روند حرکتی بیت کوین، احتمال اصلاح عمیق تر افزایش می یابد.

برخی از تریدرها گفته اند که در صورت اصلاح بیت کوین تا ۱۳ هزار دلار نباید آنچنان تعجب کرد چون این اتفاق در چرخه های قبلی بیت کوین نیز رخ داده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx