آیا بیت کوین (BTC) در روند صعودی جدید خود می تواند سطح ۱۸ هزار دلاری را پس بگیرد؟

آیا بیت کوین (BTC) در روند صعودی جدید خود می تواند سطح 18 هزار دلاری را پس بگیرد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5201 نفر

آیا بیت کوین (BTC) در روند صعودی جدید خود می تواند سطح ۱۸ هزار دلاری را پس بگیرد؟

قیمت بیت کوین (BTC) در حال افزایش است. آیا این یک رالی موقتی است یا بیت کوین دوباره می تواند روند صعودی قدرتمندی را شروع کند؟

هفته گذشته قیمت بیت کوین به شدت افت کرد و از ۱۹۵۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار سقوط کرد. اصلاحات قیمت آنگونه که ما انتظار داریم اتفاق نمی افتند و معمولا ناگهانی و دردناک هستند. و اصلاح اخیر نیز از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که دیدیم در عرض چند ساعت اتفاق افتاد.

از آن تاریخ به بعد قیمت بیت کوین بالای بازه ۱۶ هزار دلاری قرار گرفته و کف موقتی جدیدی را برای خود ثبت کرده است. حالا سوال اساسی اینجا است که آیا اصلاح بیت کوین پایان یافته یا نه. مهم ترین عامل این خواهد بود که آیا بیت کوین می تواند سطوح حمایتی مهمی را پس بگیرد که روند صعودی اش را قوت ببخشند.

بیت کوین در میانه رالی آخر هفته ای

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

همانطور که در نمودار فوق قابل مشاهده است سطح حمایتی مهمی نزدیک بازه ۱۶ هزار دلاری شکل گرفته است. بیت کوین  روند صعودی خود را در بازه های زمانی کوتاه مدت از دست داد که به موجب همین واکنش زنجیره ای تصفیه و نقد کردن رخ داد. این واکنش زنجیره ای باعث شد روند نزولی قیمت شتاب بگیرد. قیمت بیت کوین مرتبا بالا و پایین می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، بازه زمانی روزانه سطوح حمایتی مهم را برای حفظ مشخص می کند. نمودار نشان می دهد که هم اکنون بیت کوین بالای این سطح حمایتی قرار گرفته است.

شکست سد ۱۸ هزار دلاری برای روند صعودی

نمودار ساعتی بیت کوین

نمودار ساعتی بیت کوین

نمودار فوق به وضوح ریزش از سطح حمایتی ۱۸ هزار دلاری را نشان می دهد که باعث نزولی شدن واکنش زنجیره ای شد. به نظر می رسد که در این اصلاح، سد مقاومتی در بازه ۱۸ هزاری شکل گرفته است. بیت کوین موفق شد که از سطح حمایتی ۱۷۲۰۰ دلاری عبور کند اما موفق به عبور از سطح ۱۸ هزار دلاری نشد. همین عدم موفقیت در عبور از این سطح، بازه ۱۸ هزار دلاری را به سد مقاومتی تبدیل کرده است. به نظر می رسد که مانع دیگر بیت کوین سطح ۱۸۶۰۰ دلاری خواهد بود.

وضعیت بیت کوین چه خواهد بود؟

محتمل ترین سناریو رالی به سمت بازه ۱۸۰۰۰ – ۱۸۵۰۰ دلاری خواهد بود. درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از این بازه شود، رالی به سمت بالاترین قیمت بیت کوین ممکن است شکل بگیرد. بیت کوین حتی ممکن است تا ۳۰ هزار دلار نیز پیش برود. اما درصورتی که بیت کوین از این بازه عبور نکند، بازه قیمتی جدید شکل خواهد گرفت و حتی ممکن است تا ۱۴ هزار دلار نیز سقوط کند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx