اتحادیه اروپا با یک سرمایه گذاری هنگفت قصد توسعه فناوری بلاکچین را دارد

اتحادیه اروپا با یک سرمایه گذاری هنگفت قصد توسعه فناوری بلاکچین را دارد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1302 نفر

اتحادیه اروپا با یک سرمایه گذاری هنگفت قصد توسعه فناوری بلاکچین را دارد

اتحادیه اروپا در راستای سرعت بخشیدن به توسعه فناوری در منطقه اعلام کرده قصد سرمایه گذاری ۱۷۷ میلیارد دلاری را دارد.

براساس گزارش بلومبرگ، مقامات اروپا قصد دارند به صورت مستقیم در زمینه هایی مانند بلاکچین، زیرساخت داده ها، ۵G و محاسبات کوانتومی و سایر فناوری ها سرمایه گذاری کنند.

بسته محرک ۷۵۰ میلیارد یورویی

گفته شده که مبلغ ۱۷۷ میلیارد دلاری که برای این طرح توسعه اختصاص یافته، حدود ۲۰ درصد از بسته محرک ۷۵۰ میلیارد یورویی (۸۸۷ میلیارد دلار) است که رهبران اتحادیه اروپا در ژوئیه سال ۲۰۲۰ برای بهبود اقتصاد در بحبوحه همه گیری کووید-۱۹ بر سر آن توافق کردند.

ارسولا فون در لاین (Ursula von der Leyen)، رئیس کمیسیون اروپا، روز چهارشنبه در سخنانی بر اهمیت سرمایه گذاری در فناوری دیجیتال برای کل منطقه تاکید کرد.

اتحادیه اروپا قصد دارد بخشی از بودجه اختصاص یافته را در تولید پردازنده های کم مصرف سرمایه گذاری کند. این اتحادیه قصد دارد تا با این سرمایه گذاری از تکرار مشکل کمبود نیمه هادی ها که چندین صنعت را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، جلوگیری کند.

در حالی که اتحادیه اروپا زمینه های تمرکز خود را در این طرح توسعه ۱۷۷ میلیارد دلاری اعلام کرده است، اما اطلاعاتی در مورد میزان سرمایه گذاری در هر بخش ارائه نکرده است.

پیشتر در ماه سپتامبر، این اتحادیه بنیاد آیوتا، به همراه شش شرکت دیگر را برای توسعه زیرساخت خدمات بلاکچین اروپا انتخاب کرده بود.

در آوریل ۲۰۱۹، اتحادیه اروپا انجمن بین المللی برنامه های کاربردی بلاکچین قابل اعتماد (IATBA) را راه اندازی کرد که وظیفه آن پشتیبانی و ترویج پروژه های دفتر کل توزیع شده در این منطقه است.

بلاکچین به عنوان یکی از مهمترین فناوری های نوظهور شناخته شده است که می تواند آینده اروپا را رقم بزند. به همین دلیل، مقامات اروپا در تلاش برای وضع استانداردهای قانونی در سطح منطقه برای جلوگیری از از هم گسیختگی مقررات هستند.

با این حال، یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که اکثر اروپایی ها مقررات ملی در حوزه کریپتو و بلاکچین را به یک استاندارد نظارتی اروپایی ترجیح می دهند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx