اتریوم موفق شد ماه آوریل را با ثبت رکورد جدیدی پشت سر بگذارد

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4491 نفر

اتریوم موفق شد ماه آوریل را با ثبت رکورد جدیدی پشت سر بگذارد

اتریوم، دومین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار، با ثبت رکوردی جدید و قرار گرفتن در بالاترین سطح تاریخی خود ماه آوریل را به پایان رساند.

داده های Nomics نشان می دهند که اتریوم موفق شده با عبور از بازه ۲۸۰۰ دلاری برای اولین بار در تاریخ خود عملکرد خوبی را از خود در ماه آوریل نشان دهد.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

داده ها نشان می دهند که با صعود اخیر خود، اتریوم موفق شده از ابتدای سال جاری بیش از ۱۸۹٪ و در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۲۰۰٪ افزایش قیمت داشته باشد.

دلایل رشد ETH

از جمله دلایل عملکرد خوب این آلت کوین می توان به حرکت به سوی بلاکچین اتریوم ۲.۰ که سریع تر و ارزانتر از بلاکچین فعلی است اشاره کرد. یکی دیگر از این دلایل، خوشبینی روز افزون نسبت به به روزرسانی ماه جولای است که به کاهش هزینه تراکنش ها کمک خواهد کرد.

فارغ از دلایل فوق نباید نسبت به این موضوع غافل شد که در حال حاضر دیدگاه کلی بازار ارزهای دیجیتال مثبت و صعودی است که باعث رشد بیش از پیش این رمزارز شده است.

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر بعد از روند نزولی اواسط ماه آوریل، روی خوش خود را به تریدرها نشان داده است. به عنوان نمونه بایننس کوین در مقایسه با ماه گذشته میلادی با ۸۷٪ رشد در زمان نگارش این مطلب، هم اکنون در بازه ۶۳۰ دلاری معامله می شود.

قیمت دوج کوین، میم کوین محبوب بازار، در بازه زمانی مشابه بیش از ۴ برابر افزایش یافته است. توکن حاکمیتی یونی سواپ UNI نیز از توجه کاربران به دیفای استفاده کرده و موفق شده رشد خوبی را برای خود ثبت کند.

عملکرد نه چندان خوب BTC

اما بیت کوین در مقایسه،‌ عملکرد چندان خوبی نداشته که حاکی از تنوع و اتکای کمتر بازار نسبت به این ارز دیجیتال است. همانطور که در ارزینجا خواندید، اخیرا دامیننس بیت کوین برای اولین بار از ژانویه سال ۲۰۱۸ تا کنون به زیر ۵۰٪ نزول کرد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

با این حال، این ارز دیجیتال بعد از نزول به زیر کانال ۵۰ هزار دلاری، موفق شده دوباره قیمت خود را افزایش بدهد. بیت کوین در حال حاضر با بیش از ۶.۶٪ افزایش در بازه ۵۸۰۰۰ دلاری قرار گرفته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx