اتریوم کلاسیک برای سومین بار دچار حمله ۵۱ درصدی شد!

اتریوم کلاسیک برای سومین بار دچار حمله 51 درصدی شد!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5049 نفر

اتریوم کلاسیک برای سومین بار دچار حمله ۵۱ درصدی شد!

روز ۲۹ آگوست، اتریوم کلاسیک برای سومین بار در یک ماه دچار حمله ی ۵۱ درصدی شد! بعد از آپگریت کردن سیستم امنیتی، باز هم حدود ۷۰۰۰ بلاک دوباره استخراج شد. اتریوم کلاسیک در توییتر خود خبر از بررسی راهکارهای مناسب برای حل چنین مشکلاتی داد.

در حالی که اتریوم کلاسیک در حال پیشرفت کردن در راهکارهای ارائه شده است، ما متوجه ریسک فعلی برای شبکه با این نرخ هش پایین هستیم. ما به ماینرها، صرافی ها و هر کسی که خدمات ارائه می کند پیشنهاد می کنیم که کانفرمیشن لول های درخواستی بالای ۷ هزار تا را ادامه دهند.

این حمله ی مجدد تنها مدتی بعد از انجام اقدامات امنیتی برای بالا بردن سطح ایمنی شبکه اتریوم کلاسیک اتفاق افتاد. اتریوم کلاسیک معتقد است که ممکن است در طول تغییراتی که در حال انجام است، باز هم این شبکه دچار حمله شود.

اتریوم کلاسیک چیست؟

اتریوم کلاسیک همان اتریوم است. در ابتدا این شبکه با اتریوم فعلی تفاوتی نداشت. اما پس از مدتی تصمیم بنیاد اتریوم بر آن شد که تغییراتی را در شبکه اعمال کند. حاصل این تغییرات اتریوم شد که با نماد ETH شناخته می شود. شبکه قبلی اتریوم که بدون تغییر باقی ماند، به نام اتریوم کلاسیک با نماد ETC معروف شد. پس از حمله ی قبلی به اتریوم کلاسیک، ویتالیک بوترین بنیان گذار اتریوم اعلام کرد که اتریوم کلاسیک نیز باید مانند اتریوم بعضی تغییرات را بپذیرد و شبکه ی خود را تغییر دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx