اتریوم ۲.۰، چهارمین شبکه بزرگ اثبات سهام از نظر ارزش کل قفل شده

اتریوم 2.0، چهارمین شبکه بزرگ اثبات سهام از نظر ارزش کل قفل شده
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6162 نفر

اتریوم ۲.۰، چهارمین شبکه بزرگ اثبات سهام از نظر ارزش کل قفل شده

در حال حاضر اتریوم ۲.۰ به عنوان چهارمین شبکه بزرگ اثبات سهام از نظر ارزش کل قفل شده در استیکینگ پس از تقریباً شش هفته از اجرای قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ ظهور کرده است.

علیرغم اینکه قابلیت برداشت هنوز فعال نشده و هیچ برآورد دقیقی از تاریخ راه اندازی این شبکه وجود ندارد، تقریباً ۱ میلیارد دلار اتر استیک شده است. طبق داده های منتشر شده توسط Staking Rewards، بیش از ۱.۵ میلیون اتر یا ۱.۳۵٪ از عرضه کل اتریوم استیک شده است.

نرخ پاداش استیکینگ اتریوم در حال حاضر تقریباً ۱۳.۲۰٪ تخمین زده شده است. به عبارتی دیگر، استیک ۳۲ اتر با قیمت ۶۴۵ دلاری، در طول یک سال می تواند در حدود ۲۷۲۵ دلار کسب درآمد کند.

پولکادات بزرگترین شبکه استیکینگ

در حال حاضر پولکادات بزرگترین شبکه استیکینگ از نظر ارزش کل قفل شده است. از زمان راه اندازی شبکه اصلی پولکادات در ماه مه، این شبکه ۶۷.۵۱٪ از عرضه کل خود را به استیکینگ اختصاص داده که ارزش تقریبی آن ۳.۴ میلیارد دلار برآورد شده است.

پس از پولکادات، کاردانو با اختصاص ۶۵.۵۳٪ از عرضه کل خود به ارزش ۳.۳۷ میلیارد دلار، با اختلاف ناچیزی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۸ تزوس استیکینگ خود را راه اندازی کرد. این ارز دیجیتال بالاترین میزان مشارکت شبکه را در استیکینگ دارد. در حال حاضر ۱.۳۸ میلیارد دلار در استیکینگ این شبکه قفل شده است.

از زمان راه اندازی شبکه اصلی کازموس در سال گذشته، کازموس به عنوان یکی از شبکه های برتر اثبات سهام با اختصاص ۷۱.۷۷٪ از کل عرضه خود با ارزش قفل شده ۹۱۵،۵۹۳،۱۱۴ دلار خود را مطرح کرده است.

در حالی که هنوز توسعه دهندگان اتریوم ۲.۰ تاریخ دقیقی را برای برداشت اترهای استیک شده خود ارائه نکرده اند، اما Rocket Pool که ارائه دهنده اطلاعات استیکینگ است، اخیراً تخمین زده است که ممکن است این امکان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ فعال شود.

 

با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx