ارزش بازار بیت کوین (BTC) از شرکت وارن بافت که قبلا بیت کوین را سم موش توصیف کرده بود پیشی گرفت!

ارزش بازار بیت کوین (BTC) از شرکت وارن بافت که قبلا بیت کوین را سم موش توصیف کرده بود پیشی گرفت!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5589 نفر

ارزش بازار بیت کوین (BTC) از شرکت وارن بافت که قبلا بیت کوین را سم موش توصیف کرده بود پیشی گرفت!

در روند صعودی خود بیت کوین (BTC) موفق شد برای اولین بار در تاریخ از بازه ۲۹ هزار دلاری عبور کند و تا بالاترین سطح خود یعنی ۲۹۳۲۱ دلار صعود کند.

با رکورد شکنی قیمت بیت کوین، ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز به رقم ۵۴۴ میلیارد دلار رسید. براساس داده های Asset Dash، بیت کوین که تا پیش از این پشت سر شرکت برکشایر هت اوی (Berkshire Hathaway) با ارزش بازار ۵۳۸.۸ میلیارد دلاری قرار گرفته بود، موفق شد با صعود اخیر خود از این شرکت پیشی بگیرد.

وارن بافت (Warren Buffet)، مدیر عامل برکشایر هت اوی، قبلاً بیت کوین را با واژه ” سم موش گرد” خطاب کرده و گفته بود که ارزهای دیجیتال “پایان بدی خواهند داشت”. وی حتی در سال ۲۰۱۸ به سهامداران این شرکت گفت که دلیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال “فقط بخاطر زوال عقل می تواند باشد”.

جاستین سان، مدیرعامل ترون،‌ برای شام خوردن با بافت در یک مراسم خیریه، ۴.۶۷ میلیون دلار پرداخت کرد و شش ماه انتظار کشید و حتی به او یک دستگاه گوشی گلکسی فولد سامسونگ به همراه یک بیت کوین هدیه داد تا نظر او را در مورد ارزهای دیجیتال تغییر بدهد،‌ اما همه تلاش های او بیهوده بود. بافت همچنان همان مرد بدبین است اما قیمت بیت کوین از آن زمان تاکنون سه برابر شده است.

با افزایش ارزش بازار خود، هم اکنون بیت کوین پشت سر شرکت های هولدینگ علی بابا و تسلا در جایگاه نهم قرار گرفته است. به نظر می رسد که مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، نیز نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خوش بین شده است. وی چندی پیش از مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت میکرو استراتژی، در مورد سرمایه گذاری در بیت کوین نظر خواهی کرده بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx