جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون

جاستین سان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3087 نفر

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون

نقل قول:

آقای رئیس جمهور، شما با اخبار جعلی گمراه شده اید. بیت کوین و بلاکچین بهترین شانس آمریکا هستند! من دوست دارم شما را به صرف ناهار با رهبران ارزهای دیجیتال به همراه وارن بافت در تاریخ ۲۵ ژوئیه دعوت کنم. من به شما ضمانت می دهم بعد از این ناهار، هیچ کسی بیش از شما درباره ارزهای دیجیتال آگاهی نداشته باشد.

بیوگرافی:

در سپتامبر ۲۰۱۷ ترون (Tron) توسط یک سازمان غیر انتفاعی مستقر در سنگاپور به نام بنیاد ترون راه اندازی شد. ریاست Tron به عهده مدیر عامل جاستین سان (Justin Sun) است که دارای مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات آسیای شرقی از دانشگاه پنسیلوانیا و لیسانس تاریخ از دانشگاه پکینگ است.

هم اکنون ترون رشد کرده و به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است. در ژوئن ۲۰۱۸ ترون بیت تورنت (BitTorrent) را برای اجرای توکن این پلتفرم به نام  BTT خریداری کرد.

سان به یکی از بحث برانگیزترین چهره ها در فضای بلاکچین تبدیل شده است. و به دلیل تاکتیک های دقیق بازاریابی اش شناخته می شود. وی اخیراً از طریق توییتر مسابقه ای را برای اهدای یک دستگاه تسلا به عنوان جایزه ترتیب داد. سان همچنین با برنامه ریزی و لغو جلسه ای که برای صرف ناهار با وارن بافت ترییب داده بود، خبرساز شد.

جاستین سال در سال ۲۰۱۹

سان در حوزه بلاکچین به عنوان یک ماشین بازاریابی شهرت پیدا کرده است. در ماه ژوئن، سان بالاترین رقم را در eBay برای یک جلسه ناهار با وارن بافت، میلیاردر منتقد بیت کوین، با هدف کمک به نیازمندان ارائه داد. این ناهار سرانجام در ژانویه سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. در ماه اکتبر، تقریباً ۱۲ درصد از عرضه استیبل کوین تتر (USDT) از شبکه اتریوم به شبکه ترون منتقل شد.

در ماه نوامبر، سان پذیرفت که یکی از سرمایه گذارانی است که صرافی ارزهای دیجیتال پولونیکس (Poloniex) را از شرکت مالی ارزهای دیجیتال سرکل (Circle) خریداری کرده است.

در حالی که سان سرمایه گذاری خود در این صرافی را مسئله ای کاملا جدا از ترون عنوان کرد، بلافاصله پس از خرید پولونیکس، TRX در این صرافی لیست شد. نزدیک به اواخر سال، سان اعلام کرد که مبلغ ۱ میلیون دلار را به گرتا تانبرگ (Greta Thunberg)، فعال محیط زیست، کمک کرده است.

انتظار ما از جاستین سان:

رشد و ارتقای ترون به وسیله جاستین سان مسئله فوق العاده شگفت انگیزی است. و ما انتظار نداریم که جاستین سان از تاکتیک های بحث برانگیز خود دیگر استفاده نکند. پس از خریدن شرکت استیم ات (Steemit)، ما انتظار داریم که شاهد خریدهای بیشتر و مشارکت های استراتژیک در طول سال باشیم. با شلوغ شدن فضای رقابتی پلتفرم های قرارداد هوشمند، ترون مجبور است تلاشی مضاعف برای جذب بیشتر توسعه دهندگان برای ساخت برنامه هایی فراتر از DApps انجام دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
اسماعیل سهرابی زاد
اسماعیل سهرابی زاد
3 سال ها قبل

یه آدمه کثیف و بی همه چیز

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx