ارزش بازار چیلیز (CHZ) با رشدی ۶۰ درصدی یک میلیارد دلاری شد

ارزش بازار چیلیز (CHZ) با رشدی 60 درصدی یک میلیارد دلاری شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4547 نفر

ارزش بازار چیلیز (CHZ) با رشدی ۶۰ درصدی یک میلیارد دلاری شد

راه اندازی موفق توکن هواداری باشگاه فوتبال آث میلان و همچنین گسترش فعالیت ها در آمریکا از جمله دلایلی بوده که باعث رشد ۱۰۰۰ درصدی چیلیز (CHZ) در یک ماه گذشته شده اند.

توکن های غیرقابل معاوضه (NFT) و دیفای از داغ ترین مفاهیم موجود امروز در صنعت ارزهای دیجیتال هستند و هر یک از آنها نحوه تعامل پروژه ها و شرکت ها را با مردم به شکل گسترده ای تغییر داده است.

چیلیز (Chiliz) یکی از پروژه هایی است که به دنبال استفاده از این مفاهیم در تلاش برای تعامل با طرفداران ورزش است. چیلیز یک بستر بلاکچین است که توسط پلتفرم Socios ایجاد شده است. این پروژه به گونه ای طراحی شده که به طرفداران این امکان را می دهد که با خرید توکن های هواداری سهمی در تصمیم گیری های باشگاه های محبوب خود داشته باشند.

طبق وبسایت چیلیز، همه توکن های هواداری در بلاکچین چیلیز صادر می شوند و رأی گیری ها از طریق یک سری قراردادهای هوشمند انجام می شوند.

داده ها نشان می دهند که در ماه گذشته CHZ با رشدی ۷۶۰ درصدی از ۰.۰۲۲ دلار در ۸ فوریه موفق شده به بالاترین سطح خود ۰.۱۸۹ دلار در ۸ مارس صعود کند. علاوه بر افزایش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن به رکورد ۱.۹۲ میلیارد دلاری رسیده است.

نمودار CHZ

نمودار CHZ

شرکت چیلیز در حال حاضر برای باشگاه هایی همچون بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن، آ اس رم، گالاتاسرای و اتلتیکو مادرید توکن های هواداری صادر کرده است.

رالی قدرتمند CHZ با راه اندازی در بایننس

در پایان سال گذشته میلادی زمانی که چیلیز با بزرگترین صرافی دنیا یعنی بایننس برای راه اندازی توکن هواداری آث میلان (ACM) وارد همکاری شد، روند رو به رشد چیلیز جان تازه ای گرفت. این راه اندازی درآمد ۶ میلیون دلاری را برای اکوسیستم CHZ به همراه داشت.

ACM بخشی از شبکه ای متشکل از ۲۳ سازمان مهم ورزشی است که قصد دارند برای راه اندازی توکن های هواداری با چیلیز همکاری کنند.

یکی از عواملی که باعث رشد CHZ در تاریخ ۲ مارچ شد، اعلام خبری توسط مدیرعامل این شرکت، الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus) بود. به گفته وی این شرکت قصد دارد با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری فعالیت های خود را برای همکاری با لیگ های ورزشی ایالات متحده گسترش بدهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx