ارزش کل بازار پس از یک روند نزولی پر قدرت، جهش صعودی خواهد داشت

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4140 نفر

ارزش کل بازار پس از یک روند نزولی پر قدرت، جهش صعودی خواهد داشت

مقدار کل ارزش بازار (TotalCap) احتمالا یک کف کوتاه مدت را تشکیل داده است. تایید این کف می‌تواند با یک جهش از خط روند نزولی اتفاق بیفتد.

ریزش ارزش کل بازار

چارت هفتگی نشان می‌دهد که ارزش کل بازار در حال ریزش است. این کاهش ارزش بازار از تاریخ ۱۰ نوامبر زمانی که برابر با ۲.۹۶ تریلیون دلار بود اتفاق افتاده است. این ریزش تا جایی ادامه داشت که TotalCap به ۱.۹۲ تریلیون در ۴ دسامبر رسید.

بعد از آن ارزش کل بازار با یک جهش همراه بوده است. اما از خودش یک دم بلند بر جای گذاشت. همچنین این کف قیمتی در منطفه حمایتی ۱.۸۵$ تا ۲.۰۷$ تریلیون تشکیل شده است. این سطح حمایتی بر روی حمایت ۰.۵-۰.۶۱۸ ریتریسمنت فیبوناچی ترسیم شده است.

اما اندیکاتورهای تکنیکال یک دیدگاه خنثی را ارائه داده اند. MACD، که توسط یک میانگین متحرک کوتاه و بلند مدت تشکیل شده است، ریزشی است اما همچنان مثبت است. این بدان معناست اگرچه میانگین کوتاه مدت شتاب کمتری گرفته است اما همچنان این مقدار از میانگین متحرک بلند مدت سریعتر است.

به صورت مشابه، RSI نیز نزولی است اما بالای ۵۰ قرار دارد. RSI یک اندیکاتور مومنتم است. بالا یا پایین تر بودن آن از ۵۰ روند صعودی یا نزولی بازار را نشان می‌دهد.

ارزش کل بازار

افزایش کوتاه مدت

AltstreetBet، معامله‌گر رمزارز چارت ارزش کل بازار را در توییتر منتشر کرد. و نشان داد که یک افزایش به سمت ۲.۶ تریلیون دلار را انتظار دارد.

ارزش کل بازار

چارت روزانه یک روند صعودی تر را نشان می‌دهد. این روند صعودی از واگرایی MACD‌ و RSI‌کاملا مشخص است. این پدیده زمانی اتفاق میفتد که بازار روند خودش را تغییر بدهد. بنابراین احتمال صعود TotalCap که در ادامه اتفاق خواهد افتاد زیاد است.

ارزش کل بازار

اخیرا، یک مقاومت در ۲.۳۷ تریلیون دلار مشاهده شده است. و با استفاده از یک خط روند نزولی و یک ناحیه مقاوتی ایجاد شده است. اگر TotalCap در شکستن این خط مقاومت موفق باشد، مقاومت بعدی احتمالا در ۲.۶۳ خواهد بود.

ارزش بازار آلت کوین ها

ارزش کل بازار آلت کوین ها نیز یک دیدگاه مشابه را نشان می‌دهد. و می توان همان روند واگرایی صعودی را نیز در این بازار در RSI و MACD‌ مشاهده کرد. یک تفاوت بین این دو بازار مشاهده می‌شود. ارزش بازار آلت کوین‌ها از ۲۰ سپتامبر یک خط روند صعودی را دنبال می‌کند. بنابراین همین قضیه می‌تواند سطح حمایتی الان را تقویت کند. بنابراین نرخ افزایش احتمالا سرعت بیشتری خواهد گرفت در صورتی که بتواند از خط روند نزولی کوتاه مدت جهش داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx