پیش بینی حرکت بیت کوین توسط تحلیل گر معروف بازار رمزارزها

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 958 نفر

پیش بینی حرکت بیت کوین توسط تحلیل گر معروف بازار رمزارزها

یک استراتژیست، تحلیل گر و تریدر بازار رمزارزها برای بیت کوین یک حرکت انفجاری را پیش بینی کرده است. اما او اخطار داده که این ریکاوری روی یک خط مستقیم اتفاق نمی افتد. یک تحلیلگر ناشناس رمزارزها با نام مستعار Credible به ۲۸۲،۴۰۰ نفر دنبال کننده خود در توییتر اعلام کرد که او معتقد است یک کف قیمتی برای بیت کوین تشکیل شده است و در حال حاضر پتانسیل یک روند صعودی را دارد. یک کف قیمتی تشکیل شده است که من به دنبال آن می‌گشتم. این کف تشکیل شد و بیتفینکس (Bitfinex) در ۴۵،۰۰۰ $ تقاضا ثبت کرده است. حالا کاملا مشخص است که یک رشد قیمتی تا ۵۵،۰۰۰ $ اتفاق می‌افتد.

تحلیل رفتار بیت کوین توسط تحلیل گر

اگرچه Credible در بلند مدت دیدگاه صعودی به بیت کوین دارد، او یک Lower High قبل از اینکه اصلاح جدی دیگری مشاهده شود در ۵۵،۰۰۰ $ می بیند . یک به روز رسانی در رابطه با ایده زیر این است که ما فکر می‌کنیم تا حدودی یک رهایی در هفته های آینده اتفاق می افتد و پس از آن یک جابجایی که پایین تر از ۴۲،۰۰۰ $ و بالاتر از ۳۰،۰۰۰ $ قرار دارد اتفاق می افتد تا ساختار تخت ما تشکیل شود.

رفتار الیوت بیت کوین بر اساس نظر تحلیل گر

این تحلیل گر رمزارزها از تئوری موج الیوت استفاده کرده است. این تئوری یک روش آنالیز است که رفتار قیمتی را در آینده پیش بینی می  کند. این پیش بینی به وسیله تجمیع روانشناسی که تمایل دارند این موج ها را کنترل کنند انجام می‌شود. با توجه به Credible، بیت کوین در اواسط موج چهارم قرار دارد. موج چهارم یک موج اصلاحی از ۵ موج الیوت است. این معامله گر رمز ارز گفت که حرکت اصلاحی به زیر ۴۰،۰۰۰ $ موجب تکمیل موج چهارم می‌شود و بیت کوین را در موقعیتی قرار می‌دهد تا خودش را برای حرکت صعودی موج پنجم آماده کند. سر انجام موج پنجم در بالای ۱۰۰،۰۰۰ $ به پایان می‌رسد. تاریخ رسیدن به این قیمت تا جولای ۲۰۲۲ است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx