استارک ویر: بیش از نیمی از آمریکایی‌ها رمزارزها را آینده مالی می‌دانند

استارک ویر: بیش از نیمی از آمریکایی‌ها رمزارزها را آینده مالی می‌دانند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4142 نفر

استارک ویر: بیش از نیمی از آمریکایی‌ها رمزارزها را آینده مالی می‌دانند

بر اساس نظرسنجی که اخیرا توسط استارک ویر (StarkWare) انجام شده است، ۵۳ درصد از شرکت کنندگان، ارزهای دیجیتال را به عنوان “آینده امور مالی” می دانند. جای تعجب نیست که جوانان (بین ۲۵ تا ۳۴ سال) در این مورد خوش بینانه تر هستند و ۶۸ درصد آن‌ها به این مفهوم اعتقاد دارند.

ادغام رمزارزها در میان آمریکایی ها: آخرین داده‌ها

نهاد مبتنی بر بلاک چین، استارک ویر(StarkWare)، از تعداد ۲،۰۰۰ بزرگسال آمریکایی در سنین مختلف سوالاتی پرسیده است تا دیدگاه آنها را در مورد دنیای ارزهای دیجیتال و توسعه آینده آن مشخص کند. بر اساس این نتایج، ۵۳ درصد از آن‌ها بر این باورند که این طبقه دارایی نشان دهنده “آینده امور مالی” است.

در میان گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال، این درصد، ۶۸% است، در حالی که در بین سنین ۳۵ تا ۴۴ سال، ۶۱% است و این نظریه را اثبات می کند که جوانان نسبت به نسل های قدیمی تر به صنعت کریپتو خوشبین تر هستند.

علاوه بر این، ۱۷ درصد از شرکت کنندگان اعتراف کردند که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. اکثریت آن‌ها مدام دارایی‌های خود را بررسی و تنظیم می کنند. ۸۲ درصد گفتند که حداقل یک دنبال گننده رمزارزی در تلفن خود دارند، در حالی که ۵۰ درصد اظهار داشتند که روزانه دارایی های خود را تصحیح می‌کنند. اما جالب است بدانید تنها ۱۴ درصد از سرمایه گذاران دارایی‌های خود را به مدت یک هفته بدون تغییر می‌گذارند.

الی بن ساسون (Eli Ben-Sasson)، یکی از بنیانگذاران و رئیس صنایع استیر ویر در این مورد اظهار نظر کرد:

این نظرسنجی نشان می‌دهد که رمزارزها چقدر گسترده شده استو همچنین نشان می‌دهد به زودی چقدر توسعه خواهد یافت. ما می بینیم که جوانان آمریکایی، کسانی که به زودی اقتصاد را شکل خواهند داد، به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند. این یک بینش مهم است که آنها در تعداد زیادی از این رمزارزها سرمایه گذاری می‌کنند و کاملاً متقاعد شده اند که رمزارزها “آینده” خواهند بود.

این شرکت این نظر سنجی را با دو هدف انجام داده است. اولا، این نظرسنجی را به مناسبت راه اندازی پلتفرم استارک نت (StarkNet) خود انجام داده‌اند. هدف دوم حذف برخی از موانع هنگام برخورد با دارایی های دیجیتال و ساخت برنامه های بلاک چین است.

یوری کلودنی (Uri Kolodny)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل استیر ویر معتقد است که اشتیاق زیادی برای ارزهای دیجیتال در بین اعضای جامعه وجود دارد. با این حال، بلاک چین به سادگی قادر به مقابله با تقاضای رو به رشد نخواهد بود مگر اینکه افرادی که در این صنعت حضور دارند هوشمندانه تر شروع به کار کنند.

اکثر آمریکایی ها از حوزه رمزارزها آگاه هستند

ایالات متحده، یکی از فعالان اصلی در صحنه ارزهای دیجیتال است و اکثر ساکنان آن حداقل کمی در مورد دارایی های دیجیتال اطلاعات دارند. بر اساس تحقیقات دیگری که در نوامبر ۲۰۲۱ انجام شد، ۶۲ درصد از ۱۰،۰۰۰ شرکت‌کننده در این نظرسنجی، اطلاعات اولیه ای در مورد این موضوع دارند، در حالی که ۲۴ درصد آن‌ها گفته‌اند که در حوزه رمزارزها اطلاعات زیادی دارند. تنها ۱۳ درصد آن‌ها اعتراف کردند که هرگز در مورد بیت کوین (bitcoin)، اتر(ether) یا هر رمزارز دیگری چیزی نشنیده اند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که سهم سرمایه‌گذاران واقعی رمزارزها در آن زمان ۱۶ درصد بود. مردان ۱۸ تا ۲۹ ساله فعال ترین گروه جمعیتی در این بخش بودند و ۴۳ درصد از آنها سرمایه گذاری، ترید یا استفاده از دارایی های دیجیتالی داشته اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx