اسکات مینرد: قیمت بیت کوین (BTC) به ۲۰ هزار دلار کاهش خواهد یافت!

اسکات مینرد: قیمت بیت کوین (BTC) به 20 هزار دلار کاهش خواهد یافت!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5000 نفر

اسکات مینرد: قیمت بیت کوین (BTC) به ۲۰ هزار دلار کاهش خواهد یافت!

مدیر ارشد شرکت خدمات مالی Guggenheim Partners که قصد دارد در بیت کوین (BTC) سرمایه گذاری کند اعتقاد دارد که قیمت این ارز دیجیتال به ۲۰۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

اسکات مینرد (Scott Minerd)، مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت گوگنهایم، معتقد است که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود نخواهد رسید. صحبت های مینرد در حالی مطرح می شود که بیت کوین موفق شده بود در ۸ ژانویه تا آستانه ۴۲۰۰۰ دلاری صعود کند. وی در این خصوص گفت:

من فکر می کنم که سال آینده یا حتی بعدتر ما شاهد رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح خود خواهیم بود. بیت کوین احتمالا تا سطح ۲۰ هزار دلاری سقوط خواهد کرد.

بیت کوین ۴۰۰ هزار دلاری

علیرغم پیش بینی نزولی کوتاه مدت وی در خصوص بیت کوین، مینرد ظاهرا هنوز اعتقاد دارد که بیت کوین روزی برابر با ۴۰۰ هزار دلار خواهد بود.

در اواخر سال ۲۰۲۰، هنگامی که بیت کوین در تلاش برای عبور از بالاترین سطح تاریخی خود بود، مینرد عنوان کرد که بیت کوین در بلند مدت ۴۰۰۰۰۰ دلاری خواهد شد. اما وی متعاقباً در ۱۰ ژانویه اعلام کرد که روند صعودی چشمگیر بیت کوین در کوتاه مدت نزولی خواهد شد.

شرکت گوگنهایم در اواخر سال ۲۰۲۰ پس از آنکه درخواستی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر سرمایه گذاری در تراست گری اسکیل ارائه داد، به طور رسمی به صنعت ارزهای دیجیتال ورود کرد.

پیش بینی نزولی مینرد در حالی مطرح می شود که بیت کوین در اصلاح اخیر خود به زیر بازه ۳۴ هزار دلاری نزول کرده است. گزارش ها نشان می دهند که بیشتر فشار فروش بیت کوین از سمت بازارهای آسیایی در دو هفته اول ماه جاری میلادی بوده است. از طرفی بازار آمریکا نیز شاهد کاهش در شاخص های خود در ۱۹ ژانویه بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx