فرار تریدرهای تتر به بلاکچین ترون به دلیل کارمزدهای بالای اتریوم

فرار تریدرهای تتر به بلاکچین ترون به دلیل کارمزدهای بالای اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2279 نفر

فرار تریدرهای تتر به بلاکچین ترون به دلیل کارمزدهای بالای اتریوم

کارمزدهای بالای اتریوم باعث شده که تریدرها از بلاکچین ترون (TRON) برای انتقال تتر (Tether) که یکی از محبوب ترین استیبل کوین های بازار است، استفاده کنند.

براساس داده های منتشر شده توسط کوین متریکس (Coin Metrics) در سال ۲۰۲۱ تعداد تراکنش های تتر در بلاکچین ترون در مقایسه با بلاکچین اتریوم رو به افزایش بوده است. این موضوع در حالی رخ می دهد که اتریوم بیش از ۵۰٪ از تترهای موجود را در خود جای داده است.

استفاده تریدرها از بلاکچینی دیگر می تواند زنگ خطری برای بلاکچین اتریوم به عنوان مرکز واقعی تجارت ارزهای دیجیتال باشد.

تتر استیبل کوینی با پشتوانه دلار است که در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد. این استیبل کوین در شبکه هایی مانند اتریوم، ترون و سولانا مستقر است. تریدرها از استیبل کوین ها به عنوان دارایی های ثابت مانند پول نقد برای خروج از نوسانات بازار رمزارزها، پرداخت بدهی ها و گزارش نرخ بهره استفاده می کنند.

تتر یکی از بزرگترین تامین کننده های استیبل کوین ها با عرضه تقریبی ۲۵ میلیارد دلاری محسوب می شود. این رقم در سال ۲۰۲۰ تقریبا در حدود ۴ برابر افزایش یافت. تتر ادعا می کند که پول نقد و معادل آنها پشتوانه همه توکن های تتر هستند اما این موضع توسط برخی مورد شک و تردید قرار گرفته است.

کارمزد بالای اتریوم

متوسط کارمزد تراکنش ها در شبکه اتریوم به ازای هر تراکنش بیش از ۶ دلار است. داده های BitInfoCharts نشان می دهند که کارمزد تراکنش ها در سال گذشته کمتر از مقدار فعلی بوده است.

کارمزد تراکنش های اتریوم از ماه می سال ۲۰۲۰ به لطف رونق دیفای رو به رشد بوده است. اما در مقابل کارمزد تراکنش شبکه ترون به طور متوسط برابر با یک سنت به ازای تراکنش بوده است.

کارمزد شبکه اتریوم

کارمزد شبکه اتریوم

جاستین سان خالق بلاکچین ترون، از ترون به عنوان کپی بلاکچین اتریوم با هدف انجام فعالیت های بیشتر در این شبکه یاد کرده است. اما با این وجود میزان انتقال تتر در اتریوم در مقایسه با ترون از ژانویه سال ۲۰۲۰ تقریبا دو برابر بوده است. اما افزایش کارمزد تراکنش شبکه اتریوم ممکن است باعث استفاده تریدرها از بلاکچین های رقیب مانند ترون شود که کارمزدهای کمتری دارند

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx