اطلاعیه مهم ارزینجا در خصوص حساب های اجاره ای و کلاهبرداری و پولشویی

اطلاعیه مهم ارزینجا در خصوص حساب های اجاره ای و کلاهبرداری و پولشویی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5680 نفر

اطلاعیه مهم ارزینجا در خصوص حساب های اجاره ای و کلاهبرداری و پولشویی

با توجه به اینکه افراد مختلفی جهت استفاده از حساب اجاره ای به کلاهبرداری و پولشویی مشغول هستند، ارزینجا وظیفه خود می داند که کاربران خود را نسبت به روش این کلاهبرداری آشنا کند.

با پیشرفت تکنولوژی کلاه برداران نیز پیشرفت کرده و از روش های جدیدتری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند. یکی از جدیدترین روش های کلاهبرداری «کارت های اجاره ای» و «حساب های اجاره ای» هستند.

حساب اجاره ای چیست؟

در صورتی که کلاهبرداری موفق به کسب اطلاعات حساب بانکی افراد از طریق روش هایی مانند فیشینگ شده باشد; در این مرحله وی نیازمند به یک حساب بانکی است; که بتواند پول های به سرقت برده را به این حساب منتقل کند. بنابراین برخی از کلاهبرداران از شما می خواهند که اطلاعات حساب خود را در اختیار آنها قرار داده و یا به اصطلاح حساب; خود را به آنها اجاره داده و به ازای آن ماهانه مبلغی را دریافت کنید.

نحوه سوء استفاده فرد کلاهبردار از شما

از آنجایی که ایجاد حساب کاربری در صرافی ها مثل ارزینجا نیاز به احراز هویت و ارسال مدارک شناسایی دارد، کلاهبرداران که می خواهند ردی از خود به جای نگذارند، خود نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام نمی کنند و به همین دلیل، تحت عناوین مختلفی مانند «آگهی کار در منزل، درآمد هفتگی چند میلیونی در خانه» اقدام به جذب افراد برای اجاره دادن حسابشان می کنند.

پس از اینکه شخصی به جای یکی از این کلاهبرداران حسابی ایجاد کرد یا مشخصات هویتی خود را در اختیار این افراد قرار داد; سارق پول های دزدی را به حساب وی انتقال داده و در صرافی ها اقدام به خرید ارز دیجیتال می کنند.

حال فرض کنید شما کارت خود را به دیگران اجاره دهید. آنها پول دزدی را به کارت شما واریز می کنند و از آنجایی که در زمان افتتاح حساب در صرافی شما مسئولیت تمام تراکنش های انجام شده با آن اکانت را پذیرفته اید، لذا مسئولیت خرید ارزهای دیجیتال با آن پول های دزدی با شماست.

در این زمان پلیس فتا با پیگیری تراکنش ها متوجه می شود که پولهای دزدی به کارت شما واریز شده است درنتیجه شما را به عنوان مجرم تحت تعقیب قرار می دهد.

اخیرا کلاهبرداری با روش هایی که در متن فوق به آن اشاره کردیم; کاربران ارزهای دیجیتال را هدف خود قرار داده است. این کانال تلگرامی با آدرس @sarafiiiim مدعی است که شما با در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب خود; می توانید ماهی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

اطلاعیه مهم ارزینجا در خصوص حساب های اجاره ای و کلاهبرداری و پولشویی

اطلاعیه مهم ارزینجا در خصوص حساب های اجاره ای و کلاهبرداری و پولشویی

توجه کنید که مورد فوق تنها یک نمونه از نمونه های بیشماری است; که برای کلاه برداری مورد استفاده قرار می گیرد. لطفا از اعتماد به این افراد پرهیز کرده و به هیچ عنوان به چنین پیشنهادهای وسوسه انگیزی توجه نکنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx