افزایش سرمایه گذاری دولت ها در حوزه ارزهای دیجیتال پس از هک توییتر

افزایش سرمایه گذاری دولت ها در حوزه ارزهای دیجیتال پس از هک توییتر
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2666 نفر

افزایش سرمایه گذاری دولت ها در حوزه ارزهای دیجیتال پس از هک توییتر

جمعی از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بر این موضوع اتفاق نظر دارند که امور مالی موسسات و اجرای قوانین آنان، بیانگر گزارش های امیدوار کننده ای در این حوزه هستند. متخصصان جرائم مالی موظف به یافتن علت هک توئیتر شدند. در این راستا، آنالیز های بلاکچین، به عنوان نمونه ای اثربخش نام برده شدند.

لانا شوارتزمان (Lana Schwartzmann)، مدیر ارشد Paxful ،در مورد هک توییتر گفت: ” آنچه که اکنون به آن واقفیم، بسیار جالب تر از آن چیزی است که ما از دنیای فیات می دانستیم”. چندی پیش صفحه معروف افراد زیادی در توییتر هک شد. سپس در رابطه با حفظ امنیت اطلاعات کاربران شبکه های مجازی توصیه های زیادی درباره استفاده از بلاکچین شد. جف هوروویتز ، مدیر ارشد سایت کوین بیس، در این مورد بر این باور است که چنین اتفاقاتی بخشی از یک روند در حوزه کریپتوکارنسی است.

هورویتز توضیحاتی در رابطه با پیشرفت های مهم کریپتوکارنسی ارائه داد. در توضیحات او صحبت هایی نیز از وضع مقررات در این حوزه شد. در چند وقت اخیر، کشور های مختلفی اقدام به راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود کردند. همچنین روسیه قانونی برای کار با رمز ارزها به تصویب رساند. جاناتان لوین ،بنیانگذار Chainalysis ، شرکتی است که به ردیابی بیت کوین در هک توییتر کمک کرده است. او بر این باور است که جابه جایی های مالی هفتگی بیت کوین، بیش از یک میلیارد دلار است. با این وجود، در مقایسه با آنچه که در بلاکچین در حال انتقال است، ارزش بسیار کمی دارد.

تمایل شرکت ها برای ورود به این حوزه

وی هم چنین ذکر کرد که در حال حاضر، شرکت های بسیاری در حوزه کریپتوکارنسی به فعالیت می پردازند. شرکت های زیادی هم تمایل دارند با این حوزه بیشتر آشنا شوند. تقریبا کسی مشکلی با به کار بستن این فناوری جدید ندارد. اما موضوعی که برای این شرکت ها مورد ابهام است این است که نحوه این آشنایی و شروع به استفاده از این فناوری باید چگونه باشد. لوین، در مورد گروه معروف لازاروس (Lazarus) کره شمالی نیز اطلاعاتی را ذکر کرد. این گروه توانسته اند به خوبی از فناوری های مرتبط با بلاکچین برای اجرای قوانین تصویب شده استفاده کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx