انتونی اسکاراموچی: ۲۶ نوامبر بلک فرایدی بازار رمزارزها بود

انتونی اسکاراموچی: 26 نوامبر بلک فرایدی بازار رمزارزها بود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1205 نفر

انتونی اسکاراموچی: ۲۶ نوامبر بلک فرایدی بازار رمزارزها بود

انتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramuci) علیرغم ریزش سنگین بازار رمزارزها در روز گذشته، همچنان معتقد است که شاخص های فاندامنتال برای رهایی بازار از چنین روزهایی کافی هستند.

تمام بازارهای مالی در سراسر دنیا روز بسیار بدی را سپری کردند. به عنوان نمونه، شاخص بورس ایالات متحده به طور متوسط ۲٪ سقوط کرد، FTSE با ۳.۶۴٪ کاهش رو به رو شد، DAX هم ۴.۱۵٪ افت کرد. معاملات آتی نفت بیش از ۱۰٪‌ سقوط کرد و بازار رمزارزها نیز بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه از دست داد.

همه این کاهش ها و نزول ها به دلیل ترس از نوع جدیدی از کرونا بوده است،‌ که ناظران و تحلیلگران را وادار به در نظر گرفتن سناریوهای جدید برای یک قرنطینه احتمالی دیگر کرده است.

اخیراً دانشمندان نوع B.1.1.529 از ویروس کرونا را کشف کردند که جهش های بسیاری داشته است که می تواند این ویروس را در برابر واکسن های فعلی ایمن کند.

انتونی اسکاراموچی 26 نوامبر بلک فرایدی بازار رمزارزها بود

بازار سهام در ۲۶ نوامبر

دیدگاه صعودی اسکاراموچی

با این حال، در حالی که برخی از سر ترس به سرعت در حال فروش دارایی های خود هستند، برخی دیگر از این موقعیت برای افزودن به دارایی های خود استفاده می کنند. انتونی اسکاراموچی، مدیر سابق ارتباطات دولت ترامپ، یکی از آنهاست.

در مصاحبه اخیر خود با CNBC، بنیانگذار اسکای بریج کپیتال (SkyBridge Capital) توضیح داد که این ریزش اخیر (بزرگترین رویداد از زمان سقوط ۲۰۲۰) چیزی جز یک بلک فرایدی نیست. و مردم باید از آن برای تزریق پول به سرمایه گذاری های خود استفاده کنند. او اعتقاد دارد که سیاست های پولی دولت ها جای زیادی برای خوشبینی باقی نگذاشته است.

اسکاراموچی در بحث بازار رمزارزها از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند. به اعتقاد او، این ترس ‌ها که منجر به سقوط بازار شد، تاثیری بر فاندامنتال ها نمی‌ گذارد. و در کل و با در نظر گرفتن تصویر بزرگتر، دلایل کافی برای قوی تر شدن بازار پس از این موضوع وجود دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx