اپتوس (Aptos) توسط کارمندان سابق متا و پروژه دی‌ام تاسیس شد

اپتوس (Aptos) توسط کارمندان سابق متا و پروژه دی‌ام تاسیس شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1197 نفر

اپتوس (Aptos) توسط کارمندان سابق متا و پروژه دی‌ام تاسیس شد

کارمندان سابق متا و بازیگران کلیدی پروژه استیبل ‌کوین منحل ‌شده دی‌ام (Diem)، مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار را برای توسعه بلاکچین جدیدی به نام اپتوس (Aptos) جذب کرده اند.

بلاکچین اپتوس توسط مو شیخ (Mo Shaikh) و ایوری چینگ (Avery Ching) بنیانگذاری شده است. این دو اکنون به عنوان مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری این شرکت جدید مشغول به کار هستند.

لازم به ذکر است که هر دو در ماه دسامبر متا را قبل از اینکه Diem در فوریه امسال به سیلورگیت کپیتال (Silvergate Capital) فروخته شود، ترک کردند.

این تیم در حال ساخت یک بلاکچین لایه ۱ غیرمتمرکز است که تا حدی بر اساس Move توسعه یافت است. Move زبان برنامه نویسی مورد استفاده در پروژه Diem بود.

اکنون این شرکت در حال رشد اکوسیستم توسعه ‌دهنده خود و جذب پروژه‌ ها به این بلاکچین است. گفته می شود که این بلاکچین شبکه ‌ای ارزان، امن و مقیاس ‌پذیر است.

بر اساس اعلامیه منتشر شده، این پروژه در یک سرمایه ‌گذاری استراتژیک ۲۰۰ میلیون دلاری سرمایه جذب کرده است. این سرمایه گذاری با رهبری Andreessen Horowitz و با حضور شرکت هایی همچون Three Arrows Capital، FTX Ventures، Paxos و Coinbase Ventures انجام شده است.

به گفته اپتوس، از این بودجه برای استخدام کارکنان جدید و حمایت از شرکت‌ ها، برندها و سازندگان که به دنبال توسعه در این بلاکچین هستند، استفاده خواهد شد.

این استارت ‌آپ ادعا کرده که چندین پروژه دیفای، توکن های NFT، Web3، رسانه ‌های اجتماعی و پروژه‌ های پرداختی در دست توسعه هستند.

اپتوس انتظار دارد که شبکه اصلی این پروژه در سه ماهه سوم امسال راه اندازی شود. بنابراین توسعه دهندگان تقریباً شش ماه برای توسعه پروژه های خود فرصت دارند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx