ایالت متحده آمریکا به بانک های نبراسکا، مجوز خدمات ارز دیجیتال را داد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1273 نفر

ایالت متحده آمریکا به بانک های نبراسکا، مجوز خدمات ارز دیجیتال را داد!

دولت ایالات متحده آمریکا برای تمامی بانک های نبراسکا (یکی از ایالت های آمریکا)،‌ زمینه ارائه خدمات ارز دیجیتالی را فراهم کرد و لایحه های امکان ارائه خدمات ارزهای دیجیتال را توسط قانون گذاران تصویب کرد.
اکنون نبراسکا می تواند دومین ایالت ایالات متحده آمریکا باشد که منشور ارز دیجیتال بانکی خود را معرفی می کند.

نبراسکا برای شیوه ارائه خدمات خود از روند کاری ایالت وایومینگ پیروی خواهد کرد. ایالت وایومینگ اولین ایالتی بود که خدمات ارز دیجیتـال را توسط بانک ها تصویب کرد و توانست با پیشرفت های خود، سایر ایالات را برای پذیرش این فناوری مشتاق تر کند.

مقامات نبراسکا روز دوشنبه برای تصویب این لایحه رای دادند و طبق آن به شرکت ها اجازه داده می شود که به عنوان سپرده گذاران ارز دیجیتـال ثبت نام کنند و خدماتی را ارائه می دهند که به مشتریان امکان خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می دهد.

لازم به ذکر است که بانک کراکن Kraken اولین بانک ارز دیجیتالـی بود که بلافاصله بعد از مجوز به ایالت وایومینگ شروع به فعالیت کرد.

پیشرفت های ایالت وایومینگ در زمینه ارائه ارزهای دیجیتال و مورد استقبال قرار گرفتن این صنعت،‌ باعث شده است که سایر ایالات نیز برای اخذ مجوز اقدامات لازم را انجام دهند و این گسترش پذیرش می تواند از امریکا یک قطب ارز دیجیتالی بسازد.

اگرچه اقتصاد دانان آمریکایی مخالف رشد و پذیرش ارزهای دیجیتالی هستند اما پیشرفت ایالت وایومینگ،‌ بخصوص صرافی و بانک ارز دیجیتالی کراکن،‌ باعث شده است که محدودیت های اعمال شده تاثیری در این روند نداشته باشد.

این مخالفت ها تا جایی بود که یک گروه سیاستگذاری و حمایت از بانک های بزرگ در ایالات متحده، کراکن را به بحران مالی ۲۰۰۸ متهم کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx