کلاهبرداری ۳۰۰ هزار دلاری از کاربران با حضور ایلان ماسک در SNL

کلاهبرداری 300 هزار دلاری از کاربران با حضور ایلان ماسک در SNL
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1373 نفر

کلاهبرداری ۳۰۰ هزار دلاری از کاربران با حضور ایلان ماسک در SNL

براساس داده های منتشر شده،‌ کلاهبرداران اینترنتی موفق شدند در آخر هفته گذشته با هیاهوی ایجاد شده به دلیل حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live در حدود ۳۰۰ هزار دلار از کاربران کلاهبرداری کنند.

ایلان ماسک با حضور در این برنامه محبوب تلویزیونی به مدت کوتاهی در مورد رمزارز محبوب خود یعنی دوج کوین صحبت کرد. اما برخلاف انتظار بعد از صحبت های ماسک، این میم کوین محبوب بازار با کاهشی شدید رو به رو شد. با این حال، این برنامه فرصت خوبی برای کلاهبرداری بود.

به گزارش تیم MalwareHunter، اسکمرها حداقل ۲۰ حساب کاربری با نام های Saturday Night Live و ایلان ماسک ایجاد کردند و از کاربران درخواست کردند که به آدرس های مشخصی بیت کوین،‌ اتریوم و یا دوج کوین ارسال کنند.

در زمان نگارش این مطلب، مبلغی بالغ بر ۱۹۱۲۹۳ دلار در قالب بیت کوین و اتریوم و ۹۰ هزار دلار در قالب دوج کوین به این آدرس ها ارسال شده بود.

بی تفاوتی توییتر

کلاهبرداران ادعا کرده بودند که کاربران با ارسال ارز دیجیتال به این آدرس ها، ارز دیجیتال بیشتری دریافت خواهند کرد. این حقه که نسبتا قدیمی شده همچنان کاربران ساده لوح بسیاری را در دام خود گرفتار می کند. تیم MalwareHunter در این خصوص گفت:

این نوع کلاهبرداری مدت ها است که ادامه دارد، کاربران میلیون ها دلار کوین خود را از دست داده اند و هنوز توییتر هیچ اهمیتی در این خصوص از خود نشان نداده است.

به گفته تیم MalwareHunter برخی از این حساب ها تایید شده هستند و وجود آن تیک آبی رنگ در کنار این حساب ها باعث می شود که مردم به راحتی فریب بخورند.

در کلاهبرداری دیگری در جولای سال گذشته، نوجوانی ۱۷ ساله با هک حساب های سلبریتی هایی مانند ایلان ماسک، جو بایدن و کیم کارداشیان موفق شده بود حداقل ۱۲۰ هزار دلار با استفاده از این روش کلاهبرداری کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx