ایلان ماسک با توییت خود فلوکی اینو را پامپ کرد

فلوکی اینو
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1752 نفر

ایلان ماسک با توییت خود فلوکی اینو را پامپ کرد

ایلان ماسک که به تازگی عنوان مدیرعامل فیک دوج کوین را بدست آورده است، با توییت خود این بار باعث پامپ فلوکی اینو FLOKI شد.

نمودار فلوکی اینو

نمودار FLOKI

با این توییت، قیمت این میم کوین از ۰.۰۰۰۲۲ دلار به بیش از ۰.۰۰۰۲۶ دلار افزایش یافت.

چند ساعت پیش، ثروتمندترین مرد دنیا توییتی منتشر کرد که نشان می داد در آن وایکینگ ها اولین افرادی بودند که به ماه رسیدند; و بقایای کشتی آنها در ماه در یک ماموریت فضایی توسط امریکایی ها کشف شده بود.

کامیونیتی این میم کوین این توییت را به شخصیت فلوکی در سریال وایکینگ ها ربط دادند. و این گونه این آلت کوین تقریبا در حدود ۲۰ درصد پامپ شد.

در رابطه با فلوکی اینو بیشتر بدانید

فلوکی اینو به تازگی در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۲۱ متولد شد; و در ابتدا فقط صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ عرضه شود و بعد از آن به صورت رسمی در صرافی معتبر ال بانک و به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. یکی از ویژگی‌های مثبت فلوکی اینو برای خریداران آن این است که پس از خرید این توکن; به دلیل توئیت ایلان ماسک، شاهد رشد بسیار زیاد قیمت توکن‌های خود بودند. دومین ویژگی مثبتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم; این است که بر اساس اعلام رسمی تیم سازنده و عرضه کننده; هولدرهای این توکن، در هر معامله ارزی و تراکنش، فقط ۵ درصد دریافت می‌کنند و این موضوع برای سرمایه‌گذاران واقعا قابل تحسین است.

بایننس که یکی از صرافی‌های معروف و معتبر بین‌المللی به شمار می‌رود; امکان راه اندازی آسان و سریع توکن‌ها را فراهم کرده است و می‌توان از مهم‌ترین توکن‌های راه اندازی شده در شبکه باننس اسمارت را شیبا اینو معرفی کرد. شیبا اینو توکن یا رمز ارزی است که با فاصله کوتاهی از زمان معرفی آن; توسط بیشتر صرافی‌های معتبر دنیا پذیرفته شد و به سرعت به رشد بسیار بالایی رسید.‌

کارمزد معاملات فلوکی اینو

به این دلیل که توکن فلوکی اینو و شیبا اینو به تازگی وارد بازار معاملاتی شبکه هوشمند بایننس (BSC);  یا بایننس اسمارت چین و استاندارد معتبر (EBP20)  تولید و عرضه شده، کارمزد و هزینه‌های بسیار کم و ناچیزی را از معاملات کسر می‌کند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx