ایلان ماسک: دوج کوین یک رمزارز مردمی است

ایلان ماسک دوج کوین یک رمزارز مردمی است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1218 نفر

ایلان ماسک: دوج کوین یک رمزارز مردمی است

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا و مدیر عامل تسلا، در توییت اخیر خود به تمجید از دوج کوین پرداخته و از این میم کوین به عنوان یک رمزارز مردمی یاد کرد.

ماسک در توییت خود به این موضوع اشاره کرده بسیاری از کارکنان تسلا و اسپیس ایکس دوج کوین دارند؛ و از این رو، دوج کوین کریپتوی مردم است.

آنها متخصصان مالی و یا متخصصان سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل، تصمیم گرفتم از DOGE حمایت کنم که به نظر میرسد انتخاب مردم است.

در اوایل ماه مه، زمانی که دوج کوین در آستانه صعود به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۷۳ دلار بود، ماسک اعلام کرد که این میم کوین “بسته حمایتی اقتصادی شخصی” او برای حمایت از مردم در همه گیری ویروس کرونا بود.

با این حال، علیرغم همه تلاش های ایلان ماسک، دوج کوین همچنان از بالاترین قله خود در حدود ۶۳٪ در زمان نگارش این مطلب فاصله دارد.

برانگیختن خشم ارتش شیبا

همانطور که می دانید در هفته های اخیر دیگر میم کوین محبوب بازار شیبا موفق شده در مرکز توجه قرار بگیرد. این میم کوین موفق شد روز گذشته به قله های جدیدی صعود کند و اینگونه توجه ها را از دوج کوین به خود معطوف کند.

همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات شیبا از اتریوم به عنوان دومین رمزارز ارزشمند بازار فراتر رفت؛ و به سومین رمزارز با بیشترین حجم مبادلات تبدیل شد.

اما از بخت بد طرفداران شیبا، ایلان ماسک موفق شد با انتشار فقط یک توییت ترمز قطار این آلت کوین را بکشد. ماسک در پاسخ به سوال فن های شیبا مبنی بر اینکه او چقدر شیبا دارد، سرد و قاطعانه با پاسخی تک واژه ای گفت: هیچ.

همین یک کلمه برای خاموش کردن آتش داغ شیبا کافی بود و این رمزارز با سقوطی ۲۰ درصدی به این توییت واکنش نشان داد. در حال حاضر این رمزارز با بیش از ۴۰٪ رشد در ۷ روز گذشته در سطح  ۰.۰۰۰۰۳۹ در زمان نگارش این مطلب ترید می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx