آیا این بار هم قیمت بیت کوین به زیر ۱۲ هزار دلار بر می گردد؟

آیا این بار هم قیمت بیت کوین به زیر 12 هزار دلار بر میگردد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2630 نفر

آیا این بار هم قیمت بیت کوین به زیر ۱۲ هزار دلار بر می گردد؟

بیت کوین در هفته های اخیر توانست برای چندمین بار قیمت بالای ۱۲ هزار دلار را تجربه کند. اما قدم بعدی مانند دفعه های قبل ریزش مجدد است؟ همانطور که پیش بینی شده بود، بیت کوین پس از مدت مشخصی از ثبات قیمت، روز دوشنبه که معمولا روز افزایش قیمت است، شروع به افزایش کرد.این افزایش قیمت با دفعه های قبل تفاوتی داشت. این تفاوت، ماندن در بالای مقاومت ۱۲ هزار دلار بود.

دفعه های قبل بیت کوین پس از افزایش، سریعا ریزش می کرد. اما این بار توانست حتی ۱۲۱۰۰ دلار را هم رد کند و در این حیطه باقی بماند. تحلیل ها نشان می داد عبور پر قدرت از ۱۲۱۰۰ دلار می تواند نوید بخش یک جهش رو به بالا شود. می دانیم ناحیه ی ۱۲ تا ۱۴ هزاری یک ناحیه ی بسیار مهم است. چرا که با رد کردن این قیمت، بیت کوین می تواند روند رو به بالا تا ۱۵۰۰۰ دلار و ۲۰۰۰۰ دلار را تجربه کند. اما یک خطر وجود دارد!

خطر برای بیت کوین

می دانیم یکی از دلایل ریزش قبلی بیت کوین لیکویید شدن بود. همچنین فروش در قیمت های بالا می تواند بازار را مختل کند. هر بالا رفتنی با کمی اصلاح قیمت و کاهش همراه است. این اتفاق خطرناکی است. اما چرا؟ معمولا تریدر ها  stop loss را عددی بالاتر از مقاومت شکسته شده تنظیم می کنند. اگر بازار بخواهد کمی اصلاح شود و به این قیمت برسد، می تواند سبب فروش حجم بالایی از دارایی ها شود. ممکن است قرارداد های آتی هم  به این مشکل اضافه شود. 

در آن صورت با به فروش رسیدن حجم بالایی از دارایی ها، باید منتظر ریزش بود.

سناریو خرسی

اگر قیمت پادشاه ارزها وارد ریزش شود، احتمالا رقمی خیلی پایین تر از ۱۱۵۰۰ دلار را تجربه نمی کند. و مجددا روند رشد را پس از مدتی ثبات طی می کند.

سناریوی گاوی 

اگر قیمت این ارز بالای ۱۲ هزار دلار بماند، با توجه به اینکه قیمت از میانگین های متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه بالاتر است، باید به روند رو به رشد امیدوار بود. در حال حاضر قیمت این ارز در صرافی بایننس پس از چند ساعت رشد بالای ۱۲۱۰۰ یعنی ۱۲۲۴۳ دلار قرار دارد. این می تواند نکته ی خوبی باشد. فراموش نکنیم بازه ی ۱۲ هزار تا ۱۴ هزار دلار برای بیت کوین احتمالا با فراز و نشیب همراه خواهد بود. اما تحلیل ها احتمال روند صعودی تا ۱۵۰۰۰ دلار را علی رغم تمام اصلاحات قیمت بسیار بالا نشان می دهند.

شاد و پر رونق باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx