شکست مجدد بیت کوین در ۱۲ هزار دلار اتفاق بدی است؟

شکست مجدد بیت کوین در 12 هزار دلار اتفاق بدی است؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2769 نفر

شکست مجدد بیت کوین در ۱۲ هزار دلار اتفاق بدی است؟

بیت کوین بار دیگر در رد کردن قیمت ۱۲ هزار دلار شکست خورد.آیا واقعا این اتفاق بد است؟ تحلیل های مختلفی درباره ی قیمت بیت کوین وجود دارد. اما میان تمام این تحلیل ها احتمال مدتی ثبات قیمت بین ۱۰۵۰۰ دلار تا ۱۲۰۰۰ دلار دیده می شود. به عقیده ی تحلیلگران بین الملل یکی از دلایل اصلی نوسانات اخیر بازار بیت کوین لیکوئید شدن است. نباید این موضوع را فراموش کنیم. 

با این حال آیا این عدم موفقیت نشانه ی ضعف است؟ پاسخ منفی است! با توجه به تحلیل های تکنیکال، بیت کوین در حال ثبت کردن رقم های پایین خود است. این ارز دیجیتال ۴ بار قیمت پایینی از خود نشان داده است. این اتفاق خوبی است. چرا که خبر از آماده شدن بیت کوین برای یک رالی بزرگ می دهد.

شاید برای بسیاری از افراد رقم ۱۲ هزار یک مقاومت بزرگ تلقی شود. اما طبق تحلیل ها الان بهترین زمان برای خرید است. این صحیح است که در مدت زمان بسیار کوتاه، ممکن است ترید کردن با آسیب روبرو شود، اما فراموش نکنیم صبوری در تریدینگ هم بسیار مهم است. باید کمی صبور بود. الان زمان خرید است. باید منتظر رشد خوب قیمت بیت کوین باشیم.

هولد کردن

بنا به گزارش IntoTheBlock، داده ها نشان می دهد که تعداد آدرس هایی که در حال هولد کردن بیت کوین هستند در یک سال اخیر نیز ۴ میلیون بیشتر شده است! تا ۹ آگوست همین سال، بیش از ۲۰ میلیون آدرس در مجموع ۱۱.۵۱ میلیون بیت کوین را هولد کرده اند! این رقم بسیاری بزرگی است! این هم نشانه ای است مبنی بر آنکه به ادامه ی روند بیت کوین خوش بینی وجود دارد.

آینده بیت کوین

در سال ۲۰۱۷ قیمت این ارز تا ۲۰ هزار دلار هم بالا رفته است. تحلیلگران عقیده دارند صعود مجدد قیمت خیلی دور نیست. ضمنا تا ۱۴۰۰۰ دلار اتفاق کمی دشواری است. اما ۱۴۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار بسیار ساده تر و روان تر اتفاق می افتد.

معیارهای موثر

فراموش نکنیم دلایل مختلفی بر قیمت پادشاه ارزها موثر است. رشد خوب بازار آلت کوین ها به خصوص بند و چین لینک نیز یکی از آن هاست. در حدود ده روز اخیر بند پروتل ۳۴۸ درصد و چین لینک ۸۸ درصد رشد داشته اند. که این ارقام بسیار قابل توجه است. سودده بودن شدید این ارزها باعث شده است تا توجه به سمت آنها بیشتر جلب شود. این خودش می تواند از دلایل کم قوت شدن رشد بعد از ۱۲ هزار دلار باشد. با تمام این تفاسیر، به نظر می رسد نباید برای بیت کوین خیلی عجله کرد. رشد قیمت به زودی آغاز می شود.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از هولدرهای این ارز هستید و یا به رشد قیمت آن امیدی ندارید؟

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
حمید
3 سال ها قبل

انشالله ۲۸۰۰۰هزار رو هم رد میکنه

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx