بای بیت یک هشدار از سوی آژانس خدمات مالی ژاپن دریافت کرده است

بای بیت
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 688 نفر

پس از اینکه آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) هشداری به صرافی بای بیت (Bybit) در مورد فرآیند ثبت آن صادر کرد، دستور داده شد تا این صرافی ارزهای دیجیتال، با الزامات قانونی ژاپن مطابقت داشته باشد و ارائه خدمات به ساکنان ژاپن را متوقف کند.

FSA اعلام کرده است که بای بیت، چهارمین صرافی بزرگ کریپتو در جهان از نظر حجم معاملات، بدون مجوز در ژاپن فعالیت می کند و در خدمات تجارت مشتقات کریپتو که قوانین و مقررات این کشور را نقض می کند، شرکت می کند. به همراه بای بیت، سه صرافی دیگر شامل MEXC Global، Bitforex و Bitget نیز این هشدار را دریافت کردند.

اقدام FSA به دنبال سرکوب اخیر صرافی های رمزنگاری ثبت نشده در این کشور آسیای شرقی صورت می گیرد. در سال ۲۰۲۰، FSA مقررات جدیدی را معرفی کرد که صرافی های رمزنگاری را ملزم به ثبت نام در آژانس و دریافت مجوز برای فعالیت در ژاپن می کرد.
صرافی های رمزنگاری که با مقررات FSA مطابقت ندارند ممکن است با جریمه و پیگرد قانونی روبرو شوند. بای بیت که در سنگاپور مستقر است، هنوز بیانیه رسمی در مورد هشدار FSA منتشر نکرده است.

اخطار FSA به بای بیت بر بررسی نظارتی فزاینده صنعت ارزهای دیجیتال در ژاپن و سایر کشورها تاکید دارد. رگولاتورها به طور فزاینده ای نگران خطرات ناشی از صرافی های غیرقانونی ارزهای دیجیتال، مانند تقلب، پولشویی و دستکاری بازار هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx