امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از اپل پی (Apple Pay) فراهم شد

امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از اپل پی (Apple Pay) فراهم شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2524 نفر

امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از اپل پی (Apple Pay) فراهم شد

استارت آپ ارزهای دیجیتال لومی (Lumi) امکانی را فراهم کرده که به کاربرانی که از اپل پی (Apple Pay) استفاده می کند، این امکان را می دهد که بیت کوین، اتریوم و لیست طولانی از آلت کوین ها را خریداری کنند.

ویژگی جدید کیف پول Lumi در سیستم عامل iOS به تریدرها این امکان را می دهد که ارزهای دیجیتال مد نظر خود را با استفاده از خدمات پرداختی محبوب اپل پی خریداری کنند.

کاربران با استفاده از این اپ می توانند ارزهای دیجیتال بیت کوین BTC، اتریوم ETH، استیبل کوین USDC، تتر، USDS، BUSD، توکن WBTC، توکن WETH، یرن فایننس YFI، یونی سواپ UNI، استیبل کوین DAI، آوه AAVE، توکن بیسیک اتنشن BAT، کامپوند Comp،  کرو CRV، استیبل کوین جمینی GUSD، HUSD، چین لینک LINK، میکر MKR، سینتتیکس SNX و PAX و UMA را خریداری کنند.

کاربران آمریکایی کیف پول Lumi می‌ توانند روزانه و هفتگی تا سقف ۵۰۰ دلار و سالانه حداکثر ۵,۰۰۰ دلار خرید کنند. این محدودیت برای کاربران خارج از ایالات منحده برابر با سقف روزانه و هفتگی ۱,۰۰۰ دلاری و سقف سالانه ۷,۵۰۰ دلاری است.

با اینکه در بیشتر کشورهایی که اپل پی در دسترس است، قابلیت خرید رمزارزها با استفاده از این سامانه وجود دارد، اما کاربران کشورها و مناطقی از جمله واتیکان، اوکراین، مونته نگرو، موناکو ، مالت، جزیره من، جرزی ، لیختن اشتاین، رومانی، روسیه، صربستان، چین، تایوان، ماکائو و قزاقستان امکان استفاده از این سرویس را نخواهند داشت.

اپل پی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت تلفن همراه در جهان است. به گفته استاتیستا (Statista)، این پلتفرم که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت اپل معرفی شده، بیش از ۳۸۳ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx