با افزایش قیمت دوج کوین، صرافی بایننس دچار اخلال شد!

با افزایش قیمت دوج کوین، صرافی بایننس دچار اخلال شد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2460 نفر

با افزایش قیمت دوج کوین، صرافی بایننس دچار اخلال شد!

صرافی بایننس که در حال حاضر بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا محسوب می شود، به دلیل مشکل ایجاد شده در “بارگذاری سیستم” مجبور شد تا عملیات برداشت را به طور موقت در اوایل امروز ۳۰ ژانویه متوقف کند.

مدیرعامل این صرافی،‌ چانگ پنگ ژائو، اختلالات اخیر پیش آمده را مرتبط با عواملی همچون ایلان ماسک، دوج کوین، گیم استاپ (GameStop) و Wallstreetbets عنوان کرده است.  به گفته ژائو این صرافی با “رشد تصاعدی در فعالیت کاربران، حجم معاملات و حجم واریز و برداشت و همچنین بارگذاری سیستم” رو به رو بوده است.

ژائو اظهار داشت که ممکن است تغییر بیو توییتر ایلان ماسک به بیت کوین باعث افزایش ترافیک این صرافی شده باشد. به عقیده بسیاری، حمایت ظاهری ماسک از بیت کوین باعث افزایش ۱۵ درصدی این ارز دیجیتال شد:

برای ما یا هر کسی غیرممکن است که علت خاصی را در تغییر یک بازار آزاد تعیین کنیم. به طور قطعی نمی توان گفت که تغییر بیو توییتر ایلان باعث جهش ناگهانی قیمت بیت کوین شده باشد، که منجر به افزایش چشمگیر ترافیک بایننس شد، و در نتیجه باعث تاخیر در برداشت شد.

وی در ادامه گفت:

مشکلات پیش آمده ممکن است به دلیل تغییر بیو توییتر ایلان یا WallStreetBets و یا حتی برخی از نهنگ ها در آسیا یا اوگاندا باشد، یا ۱۰۰۰ دلیل بالقوه دیگر. هیچ راهی برای اطمینان کامل وجود ندارد. همه چیز محتمل است.

نمودار دوج کوین

نمودار دوج کوین

رشد چشمگیر دوج کوین

به گفته ژائو یکی از این عوامل می تواند دوج کوین باشد که با جهشی چشمگیر موفق شد قیمت خود را در مدت زمان کوتاهی از ۰.۰۱ دلار به ۰.۰۴ دلار افزایش بدهد:

در واقع تقریباً آدرس های سپرده دوج کوین ما تمام شد. تولید کننده آدرس های جدید قادر به ایجاد آدرس های کافی برابر با نیاز کاربران نبود. در برداشت نیز تعداد عادی نودهای ما، قادر به پردازش این حجم از برداشت ها نیستند. به همین دلیل ما مجبور شدیم که تعداد نودها را در مدت زمان کوتاهی افزایش بدهیم. هرگاه رشد چشمگیری وجود داشته باشد، احتمال ازدحام نیز افزایش می یابد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx