شرکت خدمات مالی جهانی ویزا (Visa) قصد ورود به ارزهای دیجیتال را دارد

شرکت خدمات مالی جهانی ویزا (Visa) قصد ورود به ارزهای دیجیتال را دارد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2305 نفر

شرکت خدمات مالی جهانی ویزا (Visa) قصد ورود به ارزهای دیجیتال را دارد

شرکت خدمات مالی جهانی ویزا (Visa) هم اکنون با همکاری با برخی کیف پول ها و پلتفرم ها به صورت غیر مستقیم در صنعت ارزهای دیجیتال حضور دارد. شرکت های دارایی های دیجیتال BlockFi ،Fold و Crypto.com در حال حاضر محصولات خود را تحت برند شرکت ویزا عرضه می کنند.

با این حال، مدیر عامل شرکت شرکت ویزا، آلفرد کلی (Alfred Kelly)، اظهار داشت که در آینده ممکن است ارزهای دیجیتال به طور مستقیم در شبکه ویزا حضور داشته باشند.

روز گذشته آلفرد کلی طی گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، به موضوع ارزهای دیجیتال و فرصت حضور این شرکت در این عرصه پرداخت. وی از شرکت ویزا که با بیش از ۳۵ پلتفرم و کیف پول همکاری می کند، به عنوان بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات مالی یاد کرد:

در این عرصه، ما فرصت هایی را می بینیم که می توانیم ارزش متمایز شده ای را به این اکوسیستم اضافه کنیم. ما معتقدیم که ما موقعیت منحصر به فردی برای کمک به ارزهای دیجیتال برای امن شدن و استفاده در پرداخت ها را از طریق حضور جهانی خود داریم.

از نظر آلفرد کلی، صنعت ارزهای دیجیتال به دو دسته کوین تقسیم شده است: بیت کوین و آلت کوین ها که عمدتا به عنوان دارایی نگهداری می شوند، و استیبل کوین ها و کوین هایی با پشتوانه ارز فیات مانند ارز دیجیتال بانک های مرکزی یا همان CBDC ها.

برای دسته اول از کوین ها، شرکت ویزا معتقد است که بهترین اقدام، ادامه همکاری و ارائه راهی به کاربران برای برداشت دارایی های خود، از طریق اعتبار این شرکت بین ۷۰ میلیون شریک تجاری خود در سراسر جهان است.

وی در خصوص دسته دوم از کوین ها گفت:

این دسته از کوین ها، نوآوری جدیدی در پرداخت ها محسوب می شوند که پتانسیل بکارگیری در تجارت جهانی را دقیقاً مانند ارزهای فیات دارند. از نظر ما، ارزهای دیجیتالی که در بلاک چین های عمومی حضور دارند، مانند شبکه هایی مثل RTP یا ACH هستند. بنابراین ما به این نوع از کوین ها به عنوان بخشی از استراتژی شبکه های خود نگاه می کنیم.

اظهارات کلی در حال مطرح می شود که قبلا این شرکت اعلام کرده بود که تمایل دارد بیشتر از کوین ها و ارائه دهندگان پشتیبانی کند. با افزایش استفاده از استیبل کوین ها و CBDC ها، در آینده باید دید که آیا تدابیر اتخاذ شده تغییر خواهند کرد یا نه.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx