با انتشار خبر سرمایه گذاری مورگان استنلی، قیمت بیت کوین افزایش یافت

با انتشار خبر سرمایه گذاری مورگان استنلی، قیمت بیت کوین افزایش یافت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1984 نفر

با انتشار خبر سرمایه گذاری مورگان استنلی، قیمت بیت کوین افزایش یافت

بر اساس گزارش ها، مورگان استنلی (Morgan Stanley)، یکی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری در ایالات متحده، در حال بررسی سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) است.

به گزارش بلومبرگ، شاخه سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری مورگان استنلی به نام کانترپوینت گلوبال (Counterpoint Global) ممکن است بیت کوین را در لیست سرمایه گذاری های احتمالی خود قرار دهد.

نمودار یک ساعته بیت کوین

نمودار یک ساعته بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین پس از انتشار خبر

ساعت ها قبل از انتشار این خبر، قیمت بیت کوین با کاهش ۴ درصدی از ۴۸۰۰۰ دلار به ۴۶،۲۵۲ دلار در بایننس معامله می شد. اما پس از انتشار این خبر قیمت این ارز دیجیتال با افزایشی ۳ درصدی از ۴۷،۳۰۰ دلار عبور کرد.

سرمایه گذاری احتمالی کانترپوینت گلوبال در بیت کوین به دو دلیل قابل توجه است.

دلیل اول، مورگان استنلی یک موسسه برتر مالی در ایالات متحده با نفوذ بسیار بالا در حوزه بانک است. دوم، اینکه این بانک دارایی های خود را در شرکت میکرواستراتژی افزایش داده است. گفته می شود که این شرکت تا به امروز بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

طبق گزارش بلومبرگ، کانترپوینت گلوبال “در حال بررسی این موضوع است که آیا این ارز دیجیتال می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذارانش باشد یا خیر.”

این شرکت هنوز نیاز به دریافت تأییده اشخاص و قانون گذاران مربوطه دارد. بنابراین، حتی اگر به طور قطعی تصمیم به سرمایه گذاری در بیت کوین بگیرد، این فرآیند ممکن است مدتی طول بکشد.

بانک مورگان استنلی سهام خود در میکرواستراتژی را به حدود ۶۵۰ هزار سهم، برابر با ٪۱۰ از سهام این شرکت افزایش داد.

شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی که در ایالات متحده مستقر است با سرمایه گذاری هنگفت خود در بیت کوین، تاثیر بسیاری بر بازار ارزهای دیجیتال داشته است. ارزش سهام این شرکت نیز طی چند ماه گذشته رشد چشمگیری داشته و حتی از بیت کوین نیز عملکرد بهتری داشته است.

عملکرد میکرواستراتژی، بیت کوین و نزدک

عملکرد میکرواستراتژی، بیت کوین و نزدک

دیدگاه عمومی در خصوص بیت کوین

ورود سرمایه های عظیم نهادی به بازار بیت کوین و حمایت موسسات مالی از ارزهای دیجیتال به طور کل، موجب بهبود دیدگاه عمومی در خصوص بیت کوین شده است. به همین دلیل، بانک ها و شرکت های دولتی با فشار برای توضیح در خصوص عدم سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال رو به رو هستند.

دنیل پینتو (Daniel Pinto)، مدیر ارشد بانک JP Morgan در گفتگو با CNBC اعلام کرد که این بانک در صورت تقاضای کافی به بازار بیت کوین ورود خواهد کرد:

اگر با گذشت زمان یک کلاس از دارایی رشد کند و توسط شرکت های مدیریت دارایی و سرمایه گذاران مختلف مورد استفاده قرار گیرد، ما نیز باید در آن حوزه فعالیت کنیم. تقاضا هنوز به اندازه کافی وجود ندارد، اما من مطمئن هستم که در نهایت به سطح مناسبی خواهد رسید.

به طور کلی، هر روز موسسات مالی بیشتری به بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال ورود می کنند. چندی پیش، قدیمی ترین بانک امریکا به نام نیویورک ملون (BNY Mellon) اعلام کرد که قصد دارد پشتیبانی از نگهداری، انتقال و عرضه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به خدمات خود اضافه کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx