قیمت توکن لینیر فایننس بعد از انتقال به بایننس اسمارت چین ۳۰ درصد رشد کرد

قیمت توکن لینیر فایننس بعد از انتقال به بایننس اسمارت چین 30 درصد رشد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2164 نفر

قیمت توکن لینیر فایننس بعد از انتقال به بایننس اسمارت چین ۳۰ درصد رشد کرد

راه اندازی لینیر فایننس (LINA) در اسمارت چین (زنجیره هوشمند) بایننس قابلیت تعامل پذیری را به شبکه این توکن اضافه کرده و ممکن است کاربرانی را که به دنبال فرار از هزینه بالای تراکنش ها در شبکه اتریوم هستند را جذب خود کند.

این هفته لینیر فایننس به عنوان رقیبی مناسب برای پروژه های مستقر در شبکه اتریوم در بخش دیفای که به دلیل ازدحام و هزینه های بالای تراکنش ها با مشکل مواجه هستند، ظهور کرد.

داده ها نشان می دهند که در تاریخ ۱۳ ژانویه لینیر فایننس در بازه قیمتی ۰.۰۱۳ دلاری با حجم معاملاتی ۲.۳ میلیون دلار معامله می شد. از آن تاریخ به بعد ارزش لینیر فایننس بیش از ۷۵۰٪ رشد کرده و این رمزارز در ۱۲ فوریه به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۱۰ دلار رسید.

نمودار لینیر فایننس

نمودار لینیر فایننس

انتقال به زنجیره هوشمند بایننس

لینیر که در ابتدا یک پروژه مبتنی بر ERC-20 بود، در اواسط ژانویه قبل از راه اندازی شبکه اصلی خود در ۲۸ ژانویه، به زنجیره هوشمند Binance منتقل شد.

همان روزی که شبکه اصلی LINA راه اندازی شد، تیم توسعه دهنده همچنین از Linear Exchange رونمایی کرد تا خود را به عنوان یک پروتکل مالی غیرمتمرکز فراگیر معرفی کند. پس از انتشار، قیمت LINA از ۰.۰۳۴ دلار در ۲۹ ژانویه به ۰.۰۸۲ در ۸ فوریه افزایش یافت. علاوه بر افزایش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز به بالاترین سطح خود یعنی ۱.۵۶ میلیارد دلار افزایش یافت.

با نگاهی اجمالی به توییت های این پروتکل می توان لیستی بلند از شرکای تجاری و برنامه برای ادغام شدن در صرافی ها را مشاهده کرد که همگی باعث افزایش قیمت و حجم مبادلات این توکن شده اند. در حال حاضر پلتفرم LINA با بند پروتکل (BAND) ادغام شده که به بهبود ترید با دارایی های سینتتیک کمک می کند.

از طریق این ادغام ها، تمام دارایی های توسعه داده شده در صرافی ها می توانند با توکن های ERC-20 سواپ شوند و به این ترتیب، به کاربران این امکان داده می شود که به آسانی به هر دو اکوسیستم اسمارت چین بایننس و دیفای که مبتنی بر اتریوم هستند، با استفاده از قابلیت Linear Swap دسترسی داشته باشند.

 

همراه ما باشید معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx