بررسی دلایل رشد دو رقمی دوج کوین: آیا دوج کوین یک دلار خواهد شد؟

بررسی دلایل رشد دو رقمی دوج کوین: آیا دوج کوین یک دلار خواهد شد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1312 نفر

بررسی دلایل رشد دو رقمی دوج کوین: آیا دوج کوین یک دلار خواهد شد؟

دوج کوین، یکی از محبوب ترین میم کوین های بازار، در هفته های اخیر موفق شده عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد. داده ها نشان می دهند که این آلت کوین در یک هفته گذشته شاهد افزایشی بیش از ۳۰٪ در ارزش خود بوده است.

هنگامی که تیم توسعه دهنده DOGE از رمزارز خود در سال ۲۰۱۳ رونمایی کرد، به هیچ وجه نمی توانست تصور کند که این پروژه شاهد چنین رشدهای چشمگیری باشد. در واقع این آلت کوین بیش از ۷ سال پیش جوکی بیش نبود، حالا ارزشی بالغ بر ۴۴ میلیارد دلار دارد.

انفجار دوج در شبکه های اجتماعی

یکی از دلایلی که قطعا در رشد چشمگیر این رمزارز تاثیر داشته، میزان توجه کاربران در شبکه های اجتماعی بوده است. در روز یکشنبه، ۱۵ آگوست، هشتگ دوج کوین به سوی ۱ دلار (#dogecointo1dollar) در شبکه های اجتماعی مانند تیک تاک،‌ توییتر و فیسبوک جز ترندهای برتر بود و هزاران کاربر این هشتگ را توییت و منشن کردند.

افزایش جستجوها در گوگل

افزایش جستجوها در گوگل

داده های گوگل ترندز

داده های منتشر شده توسط گوگل ترندز نشان می دهند که جستجوی واژه dogecoin شاهد رشد چشمگیری در روزهای شنبه و یکشنبه بوده است. طبق داده های گوگل کشورهای ترکیه، ایالات متحده، کانادا، هلند و سنگاپور بیشترین میزان جستجو را داشته اند.

یکی دیگر از دلایلی که دوج کوین را بر سر زبان ها انداخته، تیم فوتبال واتفورد در لیگ برتر انگلیس بوده است. همانطور که در ارزینجا خواندید، بازیکنان این تیم در فصل جدید لیگ برتر جزیره، پیراهن DOGE را بر تن خواهند کرد.

DOGE در حال حاضر با ۱۱.۶۲٪ رشد در ۲۴ ساعت گذشته در بازه ۰.۳۳ دلار معامله می شود. داده ها نشان می دهند که حجم معاملات این رمزارز در روز یکشنبه برابر با ۶.۴ میلیارد دلار بوده است. تتر با ۶۹.۸٪ سواپ ها بزرگترین جفت ارز معاملاتی دوج کوین بوده است.

نمودار دوج

نمودار DOGE

انتظار می رود که در آینده با حمایت هر چه بیشتر کاربران از دوج کوین شاهد افزایش قیمت این میم کوین باشیم. آیا به نظر شما DOGE موفق به صعود به یک دلار خواهد شد؟

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx