کاکائو، غول اینترنتی کره جنوبی، به دنبال گسترش حضور خود در سنگاپور است

کاکائو، غول اینترنتی کره جنوبی، به دنبال گسترش حضور خود در سنگاپور است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1245 نفر

کاکائو، غول اینترنتی کره جنوبی، به دنبال گسترش حضور خود در سنگاپور است

براساس گزارش ها، مقصد بعدی شرکت کاکائو (Kakao) در راستای گسترش حضور بلاکچینی خود کشور سنگاپور خواهد بود.

طبق گزارشی که توسط خبرگزاری کره ای The Korea Herald منتشر شده است، شرکت کاکائو دو نهاد جدید مبتنی بر فناوری بلاکچین به نام های بنیاد کلیتن (Klaytn) و کراست (Krust) تاسیس کرده است. بنیاد کلیتن یک سازمان غیرانتفاعی است، در حالی که کراست در زمینه گسترش پذیرش فناوری بلاکچین فعالیت خواهد کرد.

شرکت کاکائو قصد دارد از هر دو نهاد خود برای تقویت حضور پروژه بلاکچین کلیتن خود در سنگاپور استفاده کند. بنیاد کاکائو در تشریح ماموریت خود اعلام کرد که قصد دارد به صورت فعال و سیستماتیک در مسیر گسترش شبکه کلیتن خود گام بردارد. این بنیاد در این خصوص گفت:

ما به طور فعال منابع انسانی و مالی خود را در توسعه دهندگان و کسب و کارهای دنیای بلاکچین در راستای رشد اکوسیستم و توسعه فناوری خود سرمایه گذاری می کنیم.

گفته می شود که هزینه مورد نیاز گسترش کلیتن در کشور سنگاپور با مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه بلاکچین کاکائو تامین خواهد شد.

مانند دیگر غول های کره ای، شرکت کاکائو در خصوص چشم انداز فناوری بلاکچین بسیار خوش بین است. در واقع، در دسامبر سال ۲۰۱۹ زمانی که KT Corporation از برنامه های خود برای توسعه ارز دیجیتال در بوسان صحبت کرد، می توان متوجه این موضوع شد که همه شرکت های بزرگ کره ای در زمینه بلاکچین فعالیت دارند.

توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی

علاوه بر فعالیت های فوق، اخیرا این غول کره ای برای هدایت پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به بانک کشور کره اعلام آمادگی کرد. در همین راستا، در ماه آوریل، شرکت کانسنسیس (ConsenSys) که در زمینه توسعه بلاکچین فعالیت می کند، توسعه یک نسخه خصوصی از شبکه کلیتن را به منظور آماده سازی برای طرح پایلوت احتمالی ارز دیجیتال ملی آغاز کرد.

انتظار می رود که در ماه آگوست، بانک مرکزی کره جنوبی به منظور توسعه نسخه آزمایشی ارز دیجیتال ملی، یک شرکت را به عنوان شریک خود انتخاب کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx