بغض و درد دل های بیلی مارکوس، خالق دوج کوین که همه دوج کوین هایش را در سال ۲۰۱۵ فروخت

مدیر دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3536 نفر

بغض و درد دل های بیلی مارکوس، خالق دوج کوین که همه دوج کوین هایش را در سال ۲۰۱۵ فروخت

بیلی مارکوس (Billy Markus) با نام مستعار شیبِتوشی ناکاماتو (Shibetoshi Nakamoto) ، بنیانگذار دوج کوین (DOGE)، در صحبت های خود فاش کرد که تمامی دارایی های دوج کوین خود را در سال ۲۰۱۵ به مبلغی معادل قیمت هوندا سیویک دست دوم فروخته است.

بیلی مارکوس اظهارات خود را در وبسایت ردیت برای معرفی خود به اعضای جامعه; دوج کوین و بیان نظر شخصی خود در خصوص قیمت واقعی این رمزارز مطرح کرد. صحبت های مارکوس در حالی مطرح می شود که دوج کوین موفق شده از ابتدای ژانویه سال جاری رشدی در حدود ۹۰۰٪ داشته باشد.

ترک و فروش دوج کوین

مارکوس اعلام کرد که او به دلیل آزار و اذیت در فضای مجازی; از سوی جامعه دوج کوین و ناراحتی از مسیری که این گروه دنبال می کرد; در سال ۲۰۱۵ از پروژه دوج کوین کناره گیری کرد. مارکوس در همان سال، به دلیل از دست دادن شغل خود با مشکلات مالی روبرو شد و تصمیم گرفت که دوج کوین های خود را بفروشد:

من در سال ۲۰۱۵ پس از بیکار شدن و نگرانی های مالی که داشتم; تمام دارایی های دیجیتال خود را در مجموع به ارزش یک هوندا سیویک دست دوم فروختم.

دوج کوین یک دلاری

و حالا به نظر می رسد که رشد چشمگیر دوج کوین برای بیلی مارکوس بی معنی باشد. وی اظهار داشت که نمی تواند صحبت های پیرامون افزایش قیمت این رمزارز را به ۱ دلار درک کند. به اعتقاد مارکوس این افزایش قیمت می تواند دوج کوین را با بسیاری از شرکت های پیشرو ایالات متحده هم تراز کند:

مردم در مورد افزایش قیمت دوج کوین به ۱ دلار صحبت می کنند. اگر چنین اتفاقی بیفتد ارزش بازار دوج کوین از شرکت های برجسته ای مثل بوئینگ، استارباکس; امریکن اکسپرس یا ای بی ام (IBM) بیشتر خواهد بود – شرکت هایی که به میلیون ها نفر خدمات ارائه می کنند. آیا دوج کوین لیاقت چنین جایگاهی را دارد؟ من نمی توانم حتی چنین چیزی را درک کنم چه برسد پاسخی برای آن داشته باشم.

ارزش واقعی دوج کوین

از نظر مارکوس ارزش واقعی دوج کوین در بین جامعه این ارز و توانایی های بالقوه آن برای انجام کارهای خوب است. وی ارزش واقعی دوج کوین را در شادی، مهربانی، سرگرمی، همدلی و خلاقیت جامعه این ارز دیجیتال می داند.

بغض بیلی مارکوس

اظهارات مارکوس در پی صحبت هایی مطرح می شود که باعث شده توجه زیادی به این رمزارز بشود. وی این اتفاقات را سورئال و عجیب و غریب توصیف کرده است:

من از این پروژه جدا شدم، اما برایم بسیار عجیب است که چیزی که من در عرض چند ساعت درست کردم; حالا بخشی از فرهنگ اینترنت شده است. دیدن اینکه ایلان ماسک در مورد آن صحبت می کند بسیار جالب است اما درعین حال با اینکه ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما بغض بزرگی پشت همه این صحبت ها وجود دارد.

از جمله این اتفاقات عجیب و غریب به عنوان نمونه می توان به توییت های ایلان ماسک اشاره کرد که در ۴ فوریه دوج کوین را به عنوان “ارز دیجیتال مردم” معرفی کرد و بعد از این توییت، قیمت دوج کوین ۵۰٪ افزایش یافت. در سال ۲۰۱۹ در یک نظرسنجی در توییتر از سوی جامعه دوج کوین; ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل فرضی این ارز انتخاب شد و او در ۱۱ فوریه به شوخی خود را “مدیرعامل سابق دوج کوین” معرفی کرد. ایلان ماسک همچنین در اقدامی دیگر اعلام کرد که برای پسر ۹ ماهه خود دوج کوین خریده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx