بلوزل (BLZ):‌ اسب تک شاخ گیم فای (GameFi)

بلوزل (BLZ)‌ اسب تک شاخ گیم فای (GameFi)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1025 نفر

بلوزل (BLZ):‌ اسب تک شاخ گیم فای (GameFi)

بلوزل (BLZ) با راه اندازی بازی مبتنی بر کسب درآمد (P2E) اختصاصی خود و ادغام با شبکه های نوظهوری مانند کازماس، خود را برای قرار دادن در موج بعدی گیم فای آماده می کند.

به لطف عوامل منفی بسیاری همچون افزایش نرخ بهره و بحران روسیه و اوکراین بازارهای مالی بخصوص بازار کریپتو شروع خوبی در سال جدید میلادی نداشته اند.

به همین دلیل علاقه سرمایه گذاران به خرید و تزریق سرمایه بیشتر کاهش یافته است. با این حال، برخی از سرمایه گذاران که خلاف جهت بازار حرکت می کنند، وضعیت نزولی روزهای اخیر را فرصت خوبی برای خرید و سرمایه گذاری می دانند.

یکی از این پروژه ها که چشم انداز روشنی برای خود ترسیم کرده، شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز بلوزل است. به اعتقاد کوین تلگراف، اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در این پروژه است.

راه اندازی دینامینیشن

یکی از دلایلی که پروژه بلوزل را در مرکز توجه قرار داده، راه اندازی دینامینیشن (Denomination) است.

دینامینیشن چیست؟

دینامینیشن اولین بازی مبتنی بر کسب درآمد است که در شبکه بلوزل راه اندازی می شود. دینامینیشن یک بازی کارتی مبارزه ای است که در آن گیمرها می ‌توانند در حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) یا حالت بازیکن در مقابل محیط (PvE) با یکدیگر مبارزه کنند.

در این بازی کاربران به عنوان پاداش توکن هایی دریافت می کنند که از آنها می توان در مدیریت پروژه و یا خرید توکن های NFT استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این بازی با همکاری استودیو استارلوپ (Starloop Studios) توسعه داده شده است. استارلوپ یک استودیوی بازی سازی حرفه ای که با برخی از بزرگترین ناشران بازی در جهان همکاری داشته است.

همکاری با کازماس

یک عامل دیگر که در شتاب گیری بلوزل نقش بسزایی داشته، همکاری مداوم با کازماس به منظور توسعه گیم فای در کازماس بوده است.
توسعه دهندگان بلوزل همچنین علاقه خود را برای ادغام با شبکه های دیگر که می توانند از اضافه شدن قابلیت های گیم فای بهره مند شوند، ابراز کرده اند.

محبوبیت بازی های بلاکچینی

دلیل سوم در چشم انداز بلوزل محبوبیت روزافزون بازی های مبتنی بر بلاکچین و مدل P2E بوده است. صنعت گیمینگ همیشه یکی محبوب‌ ترین و گسترده‌ ترین بخش ‌های اقتصاد سنتی بوده است.

موفقیت پروژه هایی مانند اکسی اینفینیتی نشان می ‌دهد که بازی‌ های بلاکچینی می ‌توانند عملکرد بسیار بهتری از بازی‌ های سنتی داشته باشند.

در پایان نباید از این موضوع غافل شد که بلوزل می تواند ۱۰,۰۰۰ تراکنش در ثانیه را پردازش کند، که قطعا در رشد این پروژه می تواند به عنوان یک حامل حیاتی عمل کند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx