بنیاد اتریوم دارایی های خود را فاش کرد

بنیاد اتریوم پس از فروش اترهای خود نزدیک به اوج قیمتی، اعلام کرده که چه تعداد دارایی های کریپتویی و غیرکریپتویی در اختیار دارد.
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 907 نفر

بنیاد اتریوم دارایی های خود را فاش کرد

بنیاد اتریوم پس از فروش اترهای خود نزدیک به اوج قیمتی، اعلام کرده که چه تعداد دارایی های کریپتویی و غیرکریپتویی در اختیار دارد.

بنیاد اتریوم (EF) یک سازمان غیر انتفاعی است که از دومین بلاکچین بزرگ بازار پشتیبانی می کند. این بنیاد فاش کرده که خزانه آن در حدود ۱.۶ میلیارد دلار است.

از این مبلغ، ۱.۳ میلیارد دلار در قالب دارایی های دیجیتال که عمدتاً ETH است، نگهداری می شود. در حالی که تقریباً ۳۰۰ میلیون دلار آن به سرمایه گذاری های غیرکریپتویی تعلق دارد.

بنیاد اتریوم در گزارش مالی خود اعلام کرده که ۹۹.۱ درصد از کل دارایی های ۱.۳ میلیارد دلاری رمزارزش را در قالب ETH نگهداری می کند.

EF همچنین اعلام کرده که این رقم برابر با ۰.۲۹۷٪ از کل عرضه ETH است. این بنیاد تاکید کرده که به پتانسیل اتریوم اعتقاد دارد و این دارایی ها بیانگر این دیدگاه بلندمدت است.

بنیاد اتریوم دارایی های خود را فاش کرد

دارایی های EF

علیرغم اینکه این سازمان از حامیان اتر است، زمانی که این آلت کوین نزدیک به بالاترین سطح خود بود، اترهای خود را فروخت. لازم به ذکر است که ETH در نوامبر سال ۲۰۲۱ با صعود به محدوده ۴,۹۰۰ دلار یک اوج جدید را ثبت کرد.

این سازمان اطلاع داده که ذخایر غیرکریپتویی خود را افزایش داده است. این اقدام می ‌تواند حاشیه امن بیشتری را برای EF فراهم کند. و آن را قادر می ‌سازد که در رکود بازار به تأمین مالی پروژه‌ ادامه دهد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx