مقام اول برترین ذخایر توکن نهنگ های اتریوم به شیبا اینو تعلق گرفت

مقام اول برترین ذخایر توکن نهنگ های اتریوم به شیبا اینو تعلق گرفت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 906 نفر

مقام اول برترین ذخایر توکن نهنگ های اتریوم به شیبا اینو تعلق گرفت

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) که از میم الهام گرفته شده است، پس از پیشی گرفتن از توکن FTT صرافی FTX و پیشروی استیبل کوین USDT در میان بزرگترین نهنگ های شبکه، به برترین ذخایر توکن نهنگ های اتریوم تبدیل شده است.

طبق پلتفرم ردیابی موجودی بزرگ داده‌های درون شبکه‌ای WhaleStats، شیبا اینو اخیراً از توکن FTX پیشی گرفته و بالاتر از توکن های بومی سایر پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال از جمله بیت پاندا (BEST) و OKX (OKB) قرار گرفته است.

سایر رتبه‌های بعدی به  پالیگان  ($MATIC)، دیسنترالند  ($MANA) و چین لینک  ($LINK) اختصاص دارد. شایان ذکر است که ETH به عنوان دارایی توکن در نظر گرفته نمی شود زیرا ارز شبکه است که برای پرداخت تراکنش ها استفاده می شود.

بر اساس آمار WhaleStats، نهنگ‌های اتریوم به‌طور متوسط ۳۵۷،۰۰۰ دلار ETH دارند، به این معنی که تا کنون رمزارز شماره یک آنهاست. شیبا اینو پس از این که یک نهنگ با نام “BlueWhale0073” مبلغ ۵.۷۸ میلیون دلار معادل ۲۲۳.۷ میلیارد واحد SHIB خریداری کرد به بیشترین دارایی نهنگ‌های اتریوم تبدیل شد.

سرمایه گذاری این نهنگ مدت کوتاهی پس از فهرست شدن SHIB در پلتفرم تجاری محبوب بدون کمیسیون رابین هود انجام شد. در واقع، پس از لیست شدن این رمزارز، حجم معاملات آن به شدت افزایش یافت.

 

این فهرست توسط جامعه شیبا اینو به‌عنوان یک اتفاق خوب جشن گرفته شد، اما ظاهراً مالکان طولانی‌مدت را وادار به واگذاری دارایی‌های خود نکرد، زیرا نشانی‌هایی که بیش از یک سال است که SHIB دارند، در ۳۰ روز گذشته دارایی خود را ۵۷ درصد افزایش داده‌اند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx