بنیاد ویچین در خصوص یک آپگرید مهم تصمیم گیری خواهد کرد

بنیاد ویچین در خصوص یک آپگرید مهم تصمیم گیری خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1404 نفر

بنیاد ویچین در خصوص یک آپگرید مهم تصمیم گیری خواهد کرد

بنیاد ویچین (VeChain Foundation) با انتشار توییتی از آغاز پروسه یک رای گیری خبر داده است. در این رای گیری، کامیونیتی ویچین در خصوص اجرای یک به روزرسانی تصمیم گیری خواهد کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده، این به روزرسانی جدید اثبات اعتبار ۲.۰ که سرفیس (SURFACE) نام دارد، موج جدیدی از یک پذیرش گسترده از این بلاکچین را به راه خواهد انداخت.

گفته می شود که با این آپگرید، اجماع های ناکاماتو و BFT که در رمزارزهایی همچون بیت کوین بکارگرفته شده اند، حذف خواهند شد.

در صورتی که کامیونیتی ویچین به این ویژگی جدید رای مثبت بدهد، بلاکچین VeChainThor از توان عملیاتی بالایی بهره مند خواهد شد. به علاوه، این مهم قابلیت های جدیدی به این بلاکچین خواهد افزود که می تواند میزان پذیرش و کاربردهای ویچین را به صورت چشمگیری افزایش بدهد.

بنیاد VeChain بر این باور است که این به روزرسانی به بلاکچین VeChainThor به دلیل توسعه بسیاری از فناوری های انقلابی، این امکان را خواهد داد که به یکی از بلاکچین های پیشرو تبدیل بشود.

در صورتی که به روزرسانی اثبات اعتبار ۲.۰ تایید شود، می تواند به عنوان یکی از اولین مکانیسم های اجماع ترکیبی عمل کند. لازم به ذکر است که این رای گیری از ۱۱ الی ۱۸ اکتبر در جریان خواهد بود.

پتانسیل رشد VET

همانطور که در تصویر زیر می توان مشاهده کرد، بخش بزرگی از این پروسه انجام شده است. با این حال، رمزارز بومی ویچین به نام VET تاکنون واکنش مثبتی به این خبر نداشته است. این آلت کوین در حال حاضر با ۹.۸۳٪ کاهش در زمان نگارش این مطلب در سطح ۰.۱۰۲۸ دلار معامله می شود.

نقسه راه 

نقشه راه

هر چند که انتظار می رود با افزوده شدن این ویژگی های جدید و افزایش توان عملیاتی، VET شاهد افزایش قیمت خود باشد. از طرفی، این کاهش قیمت فرصت خوبی را برای ورود به بازار این رمزارز فراهم کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx