بیت کوین با رشد ۹۰۰ درصدی بهترین دارایی دهه اخیر بوده است

بیت کوین با رشد ۹۰۰ درصدی بهترین دارایی دهه اخیر بوده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4342 نفر

بیت کوین با رشد ۹۰۰ درصدی بهترین دارایی دهه اخیر بوده است

طی ده سال گذشته، عملکرد بیت کوین (BTC) حداقل ۱۰ برابر بهتر از سایر دارایی ها بوده است. این نقطه عطف توسط مدیر عامل و بنیانگذار Compound Capital Advisors، چارلی بیللو (Charlie Bilello)، که عملکرد دارایی های برتر را با استفاده از داده های Ycharts جمع آوری کرده، مورد توجه قرار گرفت است.

در پاسخ به این یافته ها، روبرتو تالاماس (Roberto Talamas)، محقق شرکت مساری (Messari) به این موضوع اشاره کرده که بیت کوین به طور متوسط سالانه ۲۳۰٪ بازدهی داشته است که حداقل ۱۰ برابر بیشتر از سایر دارایی ها بوده است.

توییت چارلی بیللو

توییت چارلی بیللو

شاخص (Nasdaq 100) رتبه دوم را با بازدهی سالانه ۲۰% در اختیار دارد و به دنبال آن شاخص (U.S. Large Caps) شرکت های امریکایی با ارزش بازار بیش از ۱۰ میلیارد دلار با میانگین بازدهی سالانه ۱۴% در جایگاه دوم قرار دارد. شاخص شرکت های (U.S. Small Cap) نیز بازدهی دو رقمی را طی ده سال گذشته، با ۱۲.۹% ثبت کرده است.

طلا و BTC

این داده ها همچنین نشان می دهند که بازدهی سالیانه طلا از سال ۲۰۱۱ برابر با رقم ناچیز ۱.۵٪ بوده است. طلا در طی ۱۱ سال گذشته، ۵ سال شاهد ضرر بوده است. طبق داده های Gold Price، ارزش این فلز گرانبها از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون ۸.۵٪ کاهش یافته است. این موضوع قطعا برای پیتر شیف که از علاقه مندان به طلا و از مخالفان سرسخت BTC بوده است، می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

از سال ۲۰۱۱ تاکنون، سود انباشته بیت کوین معادل ۲۰ میلیون درصد بوده است. سال ۲۰۱۳ بهترین عملکرد بیت کوین بود که طی آن این ارز دیجیتال موفق شد ۵،۵۰۷٪ سود کسب کند.

این داده ها همچنین نشان می دهند که بیت کوین تنها در طی دو سال از تاریخ خود زیان سالانه داشته است. بیت کوین طی سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۵۸ و ۷۳ درصد افت کرده بود.

از ابتدای سال ۲۰۲۱، BTC با ۱۰۸٪ افزایش همراه بوده و این ارز دیجیتال در روز یکشنبه ۱۴ مارس موفق شد تا ۶۱،۵۰۰ دلار صعود کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx