لیست شدن “Kava” در فهرست برترین های صرافی ارز دیجیتال، با شرایط محبوب تر!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2145 نفر

لیست شدن “Kava” در فهرست برترین های صرافی ارز دیجیتال، با شرایط محبوب تر!

سایت صرافی Crypto.com ارز دیجیتالی “Kava” را به لیست ارزهای مورد پشتیبانی خود اضافه کرد. با این کار، تیم این صرافی محبوب، پروژه دیفای را به کارت های “Visa” خود وارد می کند.اخیرا این صرافی به یکی از بسترهای معاملاتی بزرگ در حوزه ارز دیجیتال تبدیل شده است.

این صرافی برای جذابتر کردن پلتفرم خود، یک تیم منظم پشتیبانی را ایجاد کرده است و فضای رقابتی دیفای را در پلتفرم خود اضافه کرد.از نظر موسسات مالی بازار، کاوا، برخلاف پروتکل های دیگر دیفای، معتبرترین پلتفرم است. 

کاربران می توانند به طور مستقیم یا از طریق شرکت هایی که فناوری کاوا را پشتیبانی کرده اند، برای سرمایه گذاری و خرید و فروش، این ارز دیجیتال را  دنبال کنند.در نتیجه، خرید کاوا در سایت این صرافی، از طریق کارت اعتباری یا سایر فیش های جانبی امکان پذیر خواهد بود. دیگر کاربران برای تبدیل ارزهای شان به کاوا مجبور نیستند به این صرافی اعتماد کنند. زیرا معرفی دروازه های فیات بیشتر این اطمینان را می دهد که همه دسترسی مساوی به دارایی های موجود دارند که همان فضای دیفای می باشد.

از طریق این ادغام، اکنون می توان کاوا را از طریق بیش از ۲۰ گزینه فیات و بیش از ۹۰ گزینه ارز دیجیتال خرید و فروش کرد.از آنجا که شبکه Visa این صرافی به بیش از ۵۰ میلیون معامله گر در سراسر جهان متصل است، دارندگان این کارت می توانند ارز دیجیتال کاوا را در هر مکانی از جهان استفاده کنند. این یکپارچه سازی، برای کاربران، در سراسر جهان، دسترسی بی سابقه تری را به ارمغان آورده است. از همه مهمتر، برنامه های تلفن همراه تحت iOS و اندروید نیز، پشتیبانی می کنند.

از آنجا که این صرافی، پیشرو در ارائه خدمات کارت Visa مربوط به ارزهای دیجیتال می باشد، پشتیبانی از کاوا می تواند، این ارز دیجیتال را به اوج قیمتی جدیدی برساند. 

چرا ادغام کاوا مورد اهمیت واقع شده است ؟

گفته می شود که ادغام کاوا در این سایت صرافی، در بین پروژه های دیفای، جذاب خواهد شد. همانطور که تیم کاوا اخیراً نسخه ۵ پروتکل دیفای خود را منتشر کرده است، بسیاری از قابلیت ها و پیشرفت های جدیدی به آن اضافه شده است. این ویژگی ها برای مخاطبان بسیار برجسته ظاهر شده است.

با توجه به اینکه اپلیکیشن این صرافی یکی از برترین برنامه های تلفن همراه در بخش مالی در iOS و اندروید است، مورد توجه بسیاری از افراد در داخل و خارج از صنعت ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. وقتی چنین پلتفرمی، کاوا را راه اندازی می کند، آگاهی و جستجوها توسط کاربران می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدقلیچی
محمدقلیچی
2 سال ها قبل

باسلام میخاستم بدونم که ارز رمز کاوا رو از کدام صرافی ایرانی باید خرید کنم.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx