بیت کوین خود را برای یک صعود دیگر آماده می کند

بیت کوین خود را برای یک صعود دیگر آماده می کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1180 نفر

بیت کوین خود را برای یک صعود دیگر آماده می کند

بیت کوین نسبتا با اوج تاریخی جدید خود که اخیرا ثبت کرد، فاصله زیادی دارد؛ با این حال، تحلیلگران با استناد به داده ها پیش بینی می کنند این ارز دیجیتال خود را برای یک گام صعودی دیگر آماده می کند. در ۲۲ اکتبر، با سیو سود تریدرها از صعود ۵۵ درصدی BTC در طی فقط سه هفته، تحلیلگران اعتقاد دارند این کوین وارد فاز تثبیتی خود شده است. داده ها نشان می دهند که روز جمعه با آغاز یک موج فروش، BTC حمایت ۶۳,۳۰۰ دلار را از دست داد و به ۶۰,۰۰۰ نزول کرد.

نمودار BTC

نمودار BTC

تحلیلگران سناریوهای مختلفی را برای BTC متصور شده اند، که در اینجا قصد داریم به آنها بپردازیم.

آماده سازی برای صعود دیگر

از نظر شرکت دیسن تریدر (Decentrader)، روند حرکتی بیت کوین مثبت است؛ و نشان می دهد که به احتمال بسیار بالا، این ارز دیجیتال با سرعت بیشتری در سه ماهه آخر سال به صعود خود ادامه بدهد. دیسن تریدر اعتقاد دارد BTC روند فعلی خود را تا حدی مدیون راه اندازی صندوق های قابل معامله بورسی پرو شیرز (ProShares)‌ و والکری (Valkyrie) است.

در پاسخ به این مسئله که ممکن است BTC به سقف قیمتی خود رسیده باشد، دیسن تریدر به داده های تاریخی این کوین اشاره کرده است. دیسن تریدر می گوید که حتی یک نمونه مثال برای عدم تداوم روند صعودی پس از شکست سقف قبلی در بیت کوین وجود ندارد. تحلیل این شرکت حاکی از آن است که دو سطح ۷۲,۰۰۰ و ۸۸,۰۰۰ دلار ایستگاه های بعدی BTC خواهند بود. به اعتقاد این شرکت، BTC در بازه ۶۵,۰۰۰ دلار با مقاومت رو به رو خواهد شد.

معامله به سبک طلا

یکی از مقایسه های متداول بین تحلیلگران مالی، مقایسه بین راه اندازی اولین ETF بیت کوین با اولین ETF طلا است. به گفته بلومبرگ، میزان بالای سرمایه ورودی به ETF بیت کوین پرو شیرز بیانگر حجم بسیار بالای تقاضا است. این شرکت همچنین باور دارد که BTC به زودی مانند طلا ترید خواهد شد.

فیوچرز بیت و طلا

فیوچرز بیت و طلا

نزول به ۵۶ – ۵۹ هزار دلار

مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe) با انتشار نمودار زیر حمایت های پایینی بیت کوین را مشخص کرده؛ و آنها را فرصت خوبی برای خرید و ورود اعلام کرده است.

نمودار BTC

نمودار BTC

از نظر او، سطح ۶۴,۰۰۰ دلار سطح بسیار حیاتی برای شکستن بود. اما با عدم موفقیت بیت کوین در انجام این مهم، حالا یک روند اصلاحی در حال اتفاق افتادن است.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx