بیت کوین یا یرن فایننس؟ کدام ارز پادشاه ارزهای دیجیتال است؟

بیت کوین یا یرن فایننس؟ کدام ارز پادشاه ارزهای دیجیتال است؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2756 نفر

بیت کوین یا یرن فایننس؟ کدام ارز پادشاه ارزهای دیجیتال است؟

در کنار نوسانات قیمت بیت کوین، یرن فایننس توانست تا بیش از ۳۸ هزار دلار بالا برود! این یعنی پادشاه ارزهای دیجیتال دیگر گران ترین ارز بازار نیست! حتی اگر تا ۲۰ هزار دلار رشد کند. با تمام این تفاسیر، هنوز بیت کوین بیشترین طرفدار را دارد و سرمایه موجود در بازار آن به شکل قابل توجهی از آلت کوین ها بیشتر است. اگر اهل تحلیل ارز دیجیتال باشید، حتما می دانید این بازار بسیار ریسکی است. یعنی احتمال هر اتفاقی وجود دارد. پس باید مراقب باشیم.

 

بیت کوین BTC

میانگین جهت دار به زیر ۲۴ رسیده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز قیمت ۱۱۵۳۴ دلار را نشان می دهد. البته شکل آن مسطح شده است. در حال حاضر قیمت این ارز بین ۱۱ تا ۱۲ هزار دلار مانده است. همین ثبات قیمت در این بازه باعث شده است تا +DI و -DI به هم نزدیک شوند. خرس ها تلاش کردند تا قیمت بیت کوین را به زیر ۱۱۰۰۰ دلار ببرند. اما این تلاش که در روز ۲۵ آگوست اتفاق افتاد ناکام ماند!

روند بیت کوین

در حل حاضر گاوها در تلاش هستند تا بازه ی مقاومتی ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۴۶۰ دلاری را بشکنند.  اگر موفق شوند می توان به روند صعودی خوش بین بود. البته اگر باز هم موفق نشوند، قیمت تا چند روز دیگر در این بازه باقی خواهد ماند.

روند 4 ساعته بیت کوین

در بازه ۴ ساعته هم شاخص ها از برابری عرضه و تقاضا حکایت می کنند. به نظر می رسد شروع یک روند صعودی در کوتاه مدت عملی نیست و این بازه ی قیمتی تا چند روز آتی حفظ شود.

 

یرن فایننس YFI

از ۱۳ آگوست تا به امروز، یرن فایننس توانست تا از ۳۰۰۰ دلار تا ۳۸۸۵۵ دلار رشد کند! این یک رشد استثنائی است! این ارز با رشد ۱۱۹۵ درصدی در حال حاضر گران ترین ارز دیجیتال بازار است. البته بعد از ثبت کردن بالاترین قیمت خود، قیمت این ارز در کانال ۲۷ هزار دلاری اصلاح شد. اما دوباره توانست روند صعودی خود را ادامه دهد. علت این کاهش قیمت هم فروش برای برداشت سود بود که اتفاقی طبیعی است.

روند یرن فایننس

گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای ۳۸۸۵۵ دلار رشد بدهند. اگر موفق به انجام این کار شوند، هدف آن ها ۴۶۸۹۹ دلار است. به نظر می رسد این اتفاق به زودی رقم بخورد. البته اگر به هر دلیلی قیمت این ارز دیجیتال به کمتر از ۲۷۰۰۰ دلار برسد، پیش بینی می شود در ۲۶۴۳۶ دلار و یا ۲۳۵۰۵ دلار شدیدا حمایت شود.

روند 4 ساعته یرن فایننس

در نمودار ۴ ساعته نیز بالا بودن +DI از -DI و ADX برابر۵۴ حکایتگر برتری گاوها است. ضمنا روند صعودی نیز هنوز قوت دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx