احتمال روند رو به بالا برای این سه آلت کوین وجود دارد!

احتمال روند رو به بالا برای این سه آلت کوین وجود دارد!
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3063 نفر

احتمال روند رو به بالا برای این سه آلت کوین وجود دارد!

تحلیل ها نشان می دهد که روند سه آلت کوین کازماس، لند و نم احتمالا صعودی خواهد بود.

کازماس ATOM

دفاع خرس ها از نرخ ۸.۵۰ دلاری کازماس (Atom) باعث شد بعضی از تریدرها به قصد برداشت سود دارایی خود را بفروشند که  قیمت را به سطح ۷.۲ دلار کاهش داد. اگر کازماس از این سقوط قیمت خارج شوند، این موضوع می تواند به عنوان نقطه قوتی در کاهش های آتی باشد.

کازماس 1

ADX همچنان بالای ۳۵ است و DI+ بالای DI- قرار دارد که نشان دهنده دست برتری گاوها است. در صورتی که قیمت از ۸ دلار فراتر برود، می توان انتظار افزایش قیمت تا ۸.۸ دلار را داشت. اگر گاوها بتوانند به افزایش قیمت ادامه بدهند، روند صعودی می تواند تا قیمت ۱۰.۴ دلار ادامه پیدا کند.

برخلاف این عقیده اگر کازماس به زیر ۸ دلار سقوط کند، گاوها تلاش می کنند تا قیمت را زیر ۷.۲ دلار پایین نگه دارند. در صورت موفقیت، می توان انتظار کاهش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تا ۶.۶۹ دلار را داشت.

کازماس 2

در نمودار ۴ ساعته، با اینکه خرس ها قیمت را زیر ۷.۲ دلار نگه داشتند، اما نتوانستند قیمت را زیر آن سطح نگه دارند که نشان دهنده خرید از سمت گاوها در قیمت های پایین است. اگر گاوها بتوانند قیمت را به بیش از مقاومت ۷.۸ دلاری افزایش بدهند، صعود قیمت به ۸.۸ دلار ممکن خواهد بود.

با رد کردن این سطح می توان انتظار رشد صعودی را داشت. انتظار گاوها در صورتی که قیمت به زیر ۷.۲ دلار برسد، نادرست از آب خواهد درآمد. چنین حرکتی نشان دهنده اصلاح قیمت به سطح ۶.۶ دلار است و می تواند حتی به سطح ۵.۵۰  دلار سقوط کند. در حال حاضر قیمت این ارز در صرافی بایننس ۷.۵ دلار است.

لند LEND

برای آلت کوین لند ADX بالای ۵۵ است و DI+ بالای DI- قرار دارد که نشان دهنده رشد صعودی لند و حاکمیت گاوها است. در حال حاضر قیمت لند بعد از رسیدن به سطح ۰.۸۹ دلار در ۶ آگوست کاهش پیدا کرد.

لند 1

اما نکته ی مثبت اینجا است که گاوها اجازه نداده اند تا قیمت از ۰.۷ دلار پایین تر برود که ۵۰٪ سطح ریتریسمنت فیبوناچی می باشد. تاریخچه این ارز نشان می دهد که از ماه جولای این ارز ثبات بلند مدتی را تجربه نکرده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که گاوها تلاشی دوباره برای ادامه روند صعودی و بالا بردن قیمت ها تا سطح ۰.۸۹ دلار بکنند.

در صورت موفقیت، رسیدن به سطح ۱ دلار و حتی بالاتر تا ۱.۱۱ دلار ممکن است. اما در صورتی که قیمت به زیر ۰.۸۹ دلار برسد می توان انتظار رسیدن به ثبات را داشت.

لند 2

چارت چهارساعتی فوق نشان می دهد که ADX به زیر ۲۳ کاهش پیدا کرده و میانگین متحرک نمایی بیست روزه تغییر چندانی را تجربه نکرده است که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا بوده است. جفت ارز لند و دلار مثلثی متقارن تشکیل داده اند که نشان دهنده الگوی تداوم است. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از مثلث افزایش دهند، می توان انتظار قیمت ۰.۸۹ دلار را داشت.

شکست این مقاومت احتمالا باعث ادامه روند صعودی قیمت ها می شود. برخلاف این دیدگاه اگر خرس ها قیمت را به زیر مثلث کاهش دهند، کاهش تا ۰.۶۵ دلار را می توان انتظار داشت. اگر این حمایت شکست بخورد، می توان انتظار رسیدن قیمت ها تا  ۰.۸۹۹۸۵ دلار را داشت.

نم XEM

نم سطح مقاومت ۰.۱۲۹ دلاری را در ۲۹ اگوست شکست که نشان از قدرتمندی گاوها است. هرچند که این جهش ناگهانی قیمت در چند روز اخیر سبب فروش این ارز توسط تریدرها برای کسب سود شده است. انتظار می رود که گاوها از سطح حمایتی ۰.۱۲ دلار تا ۰.۱۱ دلار دفاع کنند که به میزان ۵۰٪ و ۶۱.۸٪ سطح ریتریسمنت فیبوناچی است. اگر جفت دلار و نم از این سطح خارج شوند، گاوها برای ادامه این روند صعودی دوباره تلاش خواهند کرد.

نم 1

ADX با قدرت بالای ۶۳ قرار دارد و DI+ بالای DI- قرار دارد که نشان دهنده دست برتر گاوها است. اگر آنها بتوانند قیمت را بالای ۰.۱۵ دلار نگه دارند، این روند صعودی می تواند تا قیمت ۰.۱۸ و سپس به ۰.۲۰ دلار ادامه یابد. برعکس، اگر خرس ها قیمت را به زیر ۰.۱۱ دلار کاهش دهند، کاهش میانگین متحرک نمایی تا ۰.۰۹۱ دلار قابل انتظار است.

افزایش صعودی از این سطح می تواند نشانه مثبتی باشد. چرا که بیانگراین است که گاوها درحال خرید هستند. نگاه گاوها در صورتی که خرس ها قیمت را زیر میانگین متحرک نمایی بیست روزه نگه دارند غلط خواهد بود. چنین حرکتی می تواند نشان دهنده کاهش غلط قیمت ها باشد.

نم 2

ADX در بازه زمانی چهار ساعته بالای ۴۸ قرار دارد و DI+ بالای DI- قرار دارد که نشان دهنده پیشتازی گاوها است. در حال حاضر فروش این آلت کوین برای کسب سود باعث کاهش قیمت ها به سطح ۰.۱۲ دلار شده است. اگر این جفت از این سطح خارج شوند، می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که گاوها از این سطح دفاع کرده و روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت.

هرچند اگر این حمایت شکسته شود، حمایت بعدی در میانگین متحرک نمایی بیست روزه خواهد بود و اگر این جفت از این سطح خارج شوند،  گاوها مجددا برای ادامه روند صعودی تلاش خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx