بیت کوین (BTC) برای اولین بار در تاریخ خود ۲۹ هزار دلاری شد! 

بیت کوین (BTC) برای اولین بار در تاریخ خود 29 هزار دلاری شد! 
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2160 نفر

بیت کوین (BTC) برای اولین بار در تاریخ خود ۲۹ هزار دلاری شد!

شب گذشته بیت کوین (BTC) موفق به ورود به کانال ۲۹ هزار دلاری برای اولین بار شد و رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد. در ۲۹ دسامبر بیت کوین برای عبور از بازه مقاومتی ۲۸۵۰۰ دلاری تلاش کرد. بعد از عبور از این سد و رسیدن به ۲۸۶۰۰ دلار، بیت کوین با اصلاح نسبتا شدیدی رو به رو شد و تا ۲۷۳۰۰ نزول کرد.

وجود دیوارهای فروش

داده های Material Indicators نشان می دهند که هنوز دیوارهای فروش در بازه ۳۰ هزار دلاری در صرافی بایننس و سایر صرافی های بزرگ وجود دارد.

دیوارهای فروش BTC نزدیک بازه 30 هزار دلاری

دیوارهای فروش BTC نزدیک بازه ۳۰ هزار دلاری

حضور دیوارهای فروش نشان می دهند که صعود به بازه ۳۰ هزار دلار، ممکن است باعث اصلاح شدید بیت کوین شود و این ارز دیجیتال به بازه های حمایتی ۲۸ هزار دلاری و سپس ۲۷۳۰۰ دلاری نزول کند.

بسیاری از تریدرهای خرد انتظار دارند که قیمت بیت کوین با عبور این ارز از مانع روانی پیش روی خود به بالای ۳۰ هزار دلار صعود کند. اما تریدر محبوبی در توییتر به نام نانیا بیزنز (Nunya Bizniz) اشاره کرد که در بالای بازه ۳۰ هزار دلاری قیمت بیت کوین کمی بیش از حد افزایش یافته است.

نمودار ماهانه بیت کوین

نمودار ماهانه بیت کوین

با در نظر گرفتن اینکه از ابتدای دسامبر بیت کوین در حدود ۶۴ درصد رشد کرده، رسیدن به سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی می تواند نشانگر این مسئله باشد که کاهش و اصلاح قیمت بیت کوین قریب الوقوع است. اما در پایان این حجم است که تعیین می کند قیمت بیت کوین در چه جهتی در حرکت خواهد بود.

در حال حاضر بیت کوین به عنوان محبوب ترین ارز دیجیتال بازار در سال جاری در حدود ۳۰۲٪ رشد کرده است. این ارز دیجیتال موفق شده عملکرد بهتری در مقایسه با طلا و بازارهای مالی سنتی مانند دو جونز و S&P500 داشته باشد.

در سه ماهه چهارم، بیت کوین شاهد رشدی ۱۶۸.۳۲ درصدی در ارزش خود بود که حاکی از عملکردی چشمگیر در مقایسه با سه ماهه چهارم در سال ۲۰۱۷ است که بیت کوین ۲۱۰.۱۳٪ رشد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx