درآمد کل ماینرهای بیت کوین (BTC) به بیش از ۱۳ میلیارد دلار رسیده است

درآمد کل ماینرهای بیت کوین (BTC) به بیش از 13 میلیارد دلار رسیده است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1920 نفر

درآمد کل ماینرهای بیت کوین (BTC) به بیش از ۱۳ میلیارد دلار رسیده است

درآمد کل ماینرهای بیت کوین (BTC) به ۱۳ میلیارد دلار رسیده است. با صعود و رکوردشکنی های اخیر بیت کوین،‌ تنها تریدرها سود نکرده اند بلکه حالا درآمد ماینرهای این ارز دیجیتال نیز افزایش پیدا کرده است.

درآمد ساعتی ۱ میلیون دلار

براساس داده هایی که Glassnode منتشر کرده، درآمد ماینرها در هر ساعت ۱ میلیون دلار برآورد شده است که حاکی از پردرآمدترین ۶۰ دقیقه ماینرها از جولای سال ۲۰۱۹ است. داده های Glassnode نشان می دهند که درآمد ماینرها از زمان هاوینگ بیت کوین ۱۸۵٪ افزایش پیدا کرده است.

درآمد کنونی ماینرها با در نظر گرفتن اینکه پاداش بلوکی در جولای سال ۲۰۱۹ دو برابر مقدار فعلی بود، بیشتر جلب توجه می کند. ماینرهای بیت کوین از طریق پردازش معاملات و حل معماهای پیچیده محاسباتی در بلاکچین پاداش کسب می کنند. بدیهی است که قدرتمندترین تجهیزات ماینینگ می توانند عملکرد بهتری در مقایسه با بقیه داشته باشند ، به همین دلیل ماینرها برای رقابت باید تجهیزات قدرتمندتری در اختیار داشته باشند.

زمانی که فعالیت بیشتری در بلاکچین بیت کوین وجود داشته باشد، درآمد ماینرها نیز افزایش می یابد. با روند صعودی بیت کوین در سال جاری و افزوده شدن ۱۷۰۰۰ دلار به قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای اکتبر، علاقه به خرید و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال بیش از پیش افزایش یافته است.

در حال حاضر درآمد ماینرها افزایش یافته است چون تقاضای بیشتری برای پردازش معاملات وجود دارد. با هر بلوکی که ماینرها تایید می کنند و همچنین کارمزدی که در هر بلوک وجود دارد، ماینرها به عنوان پاداش بیت کوین دریافت می کنند. اما وقتی تقاضا از عرضه بیشتر شود ماینرها سود بیشتری کسب می کنند. با افزایش ازدحام و ترافیک در شبکه، کارمزد نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل ماینرهای قدرتمند از پتانسیل بیشتری برای درآمد بالاتری برخوردار هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط BitInforCharts، در حال حاضر میانگین کارمزد پردازش یک تراکنش در حدود ۸.۷ دلار است.

میانگین کارمزد پردازش BTC

میانگین کارمزد پردازش BTC

براساس گزارش Glassnode تاکنون درآمد کل ماینرهای بیت کوین بالغ بر ۱۳.۸ میلیارد دلار برآورد شده است. روز گذشته، سهام شرکت هایی که تجهیزات ماینینگ تولید می کنند، افزایش یافت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx