تحلیلگران مطرح می گویند: منتظر بیت کوین ده هزار دلاری باشید! 

تحلیلگران مطرح می گویند: منتظر بیت کوین ده هزار دلاری باشید!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2684 نفر

تحلیلگران مطرح می گویند: منتظر بیت کوین ده هزار دلاری باشید! 

بیت کوین طی ماه گذشته یک روند نوسانی بین ۹۱۰۰ تا ۹۲۰۰ دلار را تجربه کرد. اما در اواخر هفته پیش روند رو به رشد به خود گرفت و تا لحظه ی نگارش مقاله به حدود ۹۶۰۰ دلار رسید. تحلیلگران سرشناسی خبر از افزایش آن تا ۱۰۰۰۰ دلار می دهند. تحلیلگران برای این پیش بینی خود دلایلی دارند.

اندیکاتور بولینگر باند

باند های بولینگر شاخص های مربوط به نوسان هستند. این باند ها میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه را از بالا و پایین احاطه می کنند. در دوران پر نوسان فاصله ی بین این دو باند بیشتر، و در دوران کم نوسان کمتر می شود. رفتار ین باندها مشابه با نوامبر سال ۲۰۱۸ هستند. معمولا پس از دوران کم نوسان شاهد یک جهش بزرگ هستیم. به نظر می رسد باید منتظر این رشد باشیم.

جلب نظر سرمایه گذاران

طبق آمار و نمودارها، ارزش قراردادهای آتی بازِ بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) به بالاترین رقم در ماه گذشته خود رسید. در پی افزایش قیمت این ارز دیجیتال از حدود ۹۱۰۰ دلار به حدود ۹۵۰۰ دلار، افزایش قابل توجه تمایل سرمایه گذاران در این حوزه را شاهد بوده ایم. با تداوم این سرمایه گذاری ها، باید شاهد بالا رفتن قیمت آن باشیم.

رونق بازار های سهام

اخیرا خرید بیت کوین از بازار سهام بسیار تاثیر گرفته است. این روز ها شاهد رونق این بازار ها هستیم. به طوری که بازارهای سهام جهان در بالاترین سطح پنج ماهه ی گذشته خود قرار گرفته اند. این موضوع بیانگر رشد بیت کوین نیز خواهد بود.

اطلاعات واصله از صرافی ها

طبق تحلیل اطلاعات و اندیکاتور های مربوط به صرافی های ارزهای دیجیتال، قیمت این ارز صعودی خواهد بود. اولا نسبت خرید به فروش استقراضی معامله‌کنندگان برتر قراردادهای آتی بایننس در بالاترین میزان خود قرار گرفته است. داده ها حاکی از آن است که خرید استقراضی ۱۲ درصد از فروش استقراضی بالاتر رفته است.

ثانیا، انحراف skew نیز این پیش بینی ها را تصدیق میکند. انحراف (skew) یک معیار مفید برای سنجش احساس معامله گران حرفه‌ ای است. روند آن بیانگر خوش بینی زیاد معامله گران به قیمت بیت کوین است.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید.

با ما همراه باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx