بیت کوین قیمت ده هزار دلاری را رد کرد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2867 نفر

بیت کوین قیمت ده هزار دلاری را رد کرد!

همان طور که از نمودار های زیر (که به ترتیب مربوط به یک هفته و یک ماه اخیر است) مشخص است، بیت کوین در این یک ماه نوسانات چندانی نداشته است. قیمت حدودی آن در این یک ماه چیزی بین ۹۱۰۰ دلار تا ۹۲۰۰ دلار بوده است. اما پس از مدتی، هفته ی پیش توانست روند صعودی خود را از سر بگیرد.

روند یک هفته ای

 

بیت کوین که توانست طی این هفته حدود ۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کند، امروز قیمت ده هزار دلار را هم رد کرد! البته بعد از مدت کوتاهی قیمت آن اندکی کاهش یافت و در زمان نگارش این مطلب، به ۹۹۷۰ دلار رسید.

روند یک ماهه

 

چندی پیش در مقاله ای درباره ی علل نوسانات قیمت این ارز دیجیتال صحبت کردیم. اگر این مقاله را خوانده باشید، احتمالا می توانید درک درستی از علت این افزایش قیمت داشته باشید. چندی پیش دادگاه واشنگتن این ارز را در طبقه بندی پول قرار داد. همچین در ایالات متحده، به بانک های فدرالی اجازه ارائه خدمات امانتداری ارزهای دیجیتال داده شد. این دو موضوع را می توان در بند اول و ششم مقاله دسته بندی کرد.

به عقیده چندی از تحلیلگران این عوامل از عمده عوامل موثر در افزایش اخیر قیمت هستند. البته می دانیم که چاپ ارز فیات (بدون پشتوانه ی طلا) و افزایش قیمت طلا هم از فاکتورهای کمک کننده در این صعود هستند.

دلایل دیگر

همچنین از نظر تحلیل تکنیکال، اگر قیمت یک دارایی برای مدت زمانی نوسانات شدید نداشته باشد، یعنی در یک محدوده ی مشخص تغییر قیمت دهد، ممکن است یک تغییر بزرگ را در پی داشته باشد. این عامل هم می تواند دلیل دیگری برای این افزایش قیمت باشد.

البته ممکن از دلایل دیگری مثل پامپ کردن نیز در این اتفاق نقش داشته باشند. تحلیلگران و سرشناسان زیادی در این مدت از پتانسیل پادشاه پول ها برای افزایش قیمت سخن به میان آورده بودند. البته برای تایید پیش بینی های آنان کمی زود است و نباید هیجان زده تصمیم بگیریم.

 

با ما همراه باشید

[dinosaur-game]

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx